Azumiel wrote:I mellomtiden, er det noen som har noen forslag om hvilke forlag jeg burde sende boka til?
Tja. Tiden har jo tidvis (oooh, pun!) forsøkt seg på fantasyutgivelser, men...
Begynn med ett forlag, du, så kan du prøve det neste, og det neste, og det neste. Går ut fra at du kommer til å måtte gå noen slike runder, med endringer foreslått av forlagsfolk og sånt.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ikke for å være frekk, prøver bare å hjelpe, men slik jeg har forstått det er boken ikke orginal. I det hele tatt. Blanding av RH og wot (pluss noen andre bøker helt sikkert).
Du burde jobbe med det, og desuten burde du få en voksen til å rette boken... Det tror jeg er veldig viktig at du gjør før du sender den in.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Wolfbrother wrote:Ikke for å være frekk, prøver bare å hjelpe, men slik jeg har forstått det er boken ikke orginal. I det hele tatt. Blanding av RH og wot (pluss noen andre bøker helt sikkert).
Du burde jobbe med det, og desuten burde du få en voksen til å rette boken... Det tror jeg er veldig viktig at du gjør før du sender den in.
Det har seg sånn, at de fleste forfatter får ikke utgitt det første de skriver, og heller ikke som fjortenåringer, men det du kan gjøre, er å bli lagt merke til, samt lære mye.
Du er helt nødt til å lære deg og høre på kritikk, det er tross alt folk som oss du skriver dette for.
Du må rense opp i språket og stavefeilene.
Du må få hjelp av noen som kan noe om dette, og har erfaring.
Kjetil wrote:Det har seg sånn, at de fleste forfatter får ikke utgitt det første de skriver, og heller ikke som fjortenåringer, men det du kan gjøre, er å bli lagt merke til, samt lære mye.
Du er helt nødt til å lære deg og høre på kritikk, det er tross alt folk som oss du skriver dette for.
Du må rense opp i språket og stavefeilene.
Du må få hjelp av noen som kan noe om dette, og har erfaring.