Da får jeg vel kjøpe den i Molde i neste uke en gang...
Forresten har jeg nå lest gjennom hele tråden, av en eller annen grunn, og jeg har fått forsterka inntrykket mitt av at det er jeg som har forumets stiligste signaturer.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Da får jeg vel kjøpe den i Molde i neste uke en gang...
Forresten har jeg nå lest gjennom hele tråden, av en eller annen grunn, og jeg har fått forsterka inntrykket mitt av at det er jeg som har forumets stiligste signaturer.
Signaturer som bare du skjønner mener du? Enhver er jo sitt eget geni.
Terje wrote:
Ettersom eg omtrent aldri postar i denne tråden er jo det eit naturleg inntrykk for deg å få, sjølv om det er aldri så feil.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Grunnen til at du "aldri" poster i denne tråden, kjære Loki, er at du har brukt samme signaturen siden 6. juni eller deromkring. For øvrig en beundringsverdig stabilitet, må jeg si. Og selvsagt også meget forståelig, ettersom det er en god signatur.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ein annan grunn er at eg forheld meg revnende likegyldig til om folk her legg merke til at eg endrar signatur eller ei, og difor ikkje føler ein trang til å utbasunere eventuelle endringar...
(Samt at eg er lat)
Og takk for at du valgte å implisitt bekrefte min påstand ved å forklare kvifor eg ikkje postar her heller enn å motsei konsekvensene av at eg ikkje gjer det, hyggeleg av deg å innrømme at min signatur er stiligere enn din.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!