Er du for hekta på WoT

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Det håper ikke jeg! Da tror jeg veldig mange kommer til å hoppe av og la være å lese den. Og hvordan skal man kunne lese en så tjukk bok?? Men så langt som det må være går vel greit.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg synes å huske at RJ trodde "A Memory of Light" kom til å ende opp rundt 2000 sider. Tor kommer sikkert til å gi den ut i flere deler.

Akkurat som om de ikke har skviset nok penger ut av denne serien :roll:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

2000, 5000, 10 000...folk kommer til å lese den uansett. Hvem slutter ved siste boka?!
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Werthead på sin blogg wrote: Robert Jordan's publisher, Tom Doherty of Tor Books, has indicated that they currently plan to publish the twelfth and final installment of The Wheel of Time, A Memory of Light, in early 2009. The longer-than-normal wait is due to the book's much greater length than the prior volumes (themselves of not inconsiderable size) and because of Jordan's serious illness.
Da vet dere alle hva dere ikke skal ønske dere til jul om tre år...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

"Early 2009" høres egentlig jævla lenge ut, men når jeg tenker på det er det bare litt over to år. Så nå virker det ikke så lenge til likevel. w00t for irrasjonalitet.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Jøss.. Nå vet jeg hva jeg skal ønske meg til 18 års dagen min! Hvis ikke tidlig 2009 er i mars da..
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Tidlig 2009 er sikkert seint i 2011 :?
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Post Reply