Dataspill og andre spill!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hvilket cs spill er best?

cs 1.5
1
6%
cs 1.6
6
35%
cs condition-zero
2
12%
cs source
8
47%

Total votes: 17

Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

$multr1ng wrote:Half-Life 2: Deathmach er jo drit kult da :D

btw: Hyggelig å være her igjen, hadde nesten glemt dere da:

Your worst nightmare the DreadLord sier:
hehe, du er ikke så ofte på tidshjulet.net lenger eller?

Hehe, så får takke Akira for en liten påminnelse! :D

~$multr1ng (oh, lame navn xD)[/i]
Hehe, bare hyggelig.

Angående spill, noen her vet sikkert at Halo 3 kommer neste år og vel, jeg vant nettopp en konkurranse. Der var jeg blant 100 heldige vinnere som fikk hver sin Halo 3-betanøkkel for betatesting av Halo 3 neste vår, før spillet kommer ut. DET kommer til å bli KONGEFETT. Betatestingen kommer til å foregå over Xbox Live. Mwoahahahaha.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

Akira wrote:
Angående spill, noen her vet sikkert at Halo 3 kommer neste år og vel, jeg vant nettopp en konkurranse. Der var jeg blant 100 heldige vinnere som fikk hver sin Halo 3-betanøkkel for betatesting av Halo 3 neste vår, før spillet kommer ut. DET kommer til å bli KONGEFETT. Betatestingen kommer til å foregå over Xbox Live. Mwoahahahaha.
Det er feigt... Hvorfor tipsa du ikke meg om den konken? *sutre*
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

$multr1ng wrote:
Akira wrote:
Det er feigt... Hvorfor tipsa du ikke meg om den konken? *sutre*
Tenkte ikke på det. :roll:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Dataspill, ja. Går med en del tid på det for tida. Fikk lyst til å spille managerspill igjen, og det eneste jeg hadde hjemme var Championship Manager Season 99-00. Så da fyrte jeg opp Tri Vasanos CM3-editor, fiksa meg noen klassespillere, og begynte på en PL-sesong med Chelsea.

Jævlig bortkasta tid; får nesten ikke tid til å gjøre annet, fordi jeg hele tida må spille CM. :(
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Gode spill er super underholdning
creutzfeldt
Hengiven
Hengiven

Post by creutzfeldt »

Spelar Zelda:TP på Wii'en litt sånn innimellom... Har allverdens konsollar og greier, men det blir liksom ikkje tid til mykje speling for tida. Dei fleste spel er liksom moro i 10 minutt. Gears of War er ganske stas i cooperative mode, men har ikkje spelt meir enn eit par timar - blir fort lei :P

I gamle dagar spela eg Anarchy Online, SW:G, EverQuest og UO... Vanskeleg å kombinera MMO'ar med (meir enn) fulltids jobb :) Har ein WoW konto med eit par deprimerande low-level karakterar...

Wii Sports er moro i fylla, forresten... :roll:
I am Sartre of Borg. Existence is futile.
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

creutzfeldt wrote:Spelar Zelda:TP på Wii'en litt sånn innimellom... Har allverdens konsollar og greier, men det blir liksom ikkje tid til mykje speling for tida. Dei fleste spel er liksom moro i 10 minutt. Gears of War er ganske stas i cooperative mode, men har ikkje spelt meir enn eit par timar - blir fort lei :P

I gamle dagar spela eg Anarchy Online, SW:G, EverQuest og UO... Vanskeleg å kombinera MMO'ar med (meir enn) fulltids jobb :) Har ein WoW konto med eit par deprimerande low-level karakterar...

Wii Sports er moro i fylla, forresten... :roll:
Er Zelda TP kult eller??
creutzfeldt
Hengiven
Hengiven

Post by creutzfeldt »

Azumiel wrote: Er Zelda TP kult eller??
Jepp :) Og veldig svært.... Er berre komen til det første tempelet - og det er vistnok 9... Grafikken er på GameCube-nivå - kanskje noko betre. Kontrolleren er utruleg behagelig, dog :) Som ein eller annan journalist skreiv, vert det som å sitja med håndjern når ein går tilbake til tohånds-kontrollerar...
I am Sartre of Borg. Existence is futile.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Zelda er alltids genialt.

Spilte endel Zelda; The Ocarina of Time som er til n64 på laptopen for noen uker siden. Stoppet ikke til jeg satte meg fast i "water temple" :oops:

Startet opp "Might and Magic 7" for noen dager siden, men oppdaget at grafikken var enda dårligere enn jeg husket. Så gadd ikke spille.

Ellers håper jeg på å spille en masse "Football Manager 07" i julen. Det er bare digg.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

creutzfeldt wrote:
Azumiel wrote: Er Zelda TP kult eller??
Jepp :) Og veldig svært.... Er berre komen til det første tempelet - og det er vistnok 9... Grafikken er på GameCube-nivå - kanskje noko betre. Kontrolleren er utruleg behagelig, dog :) Som ein eller annan journalist skreiv, vert det som å sitja med håndjern når ein går tilbake til tohånds-kontrollerar...
Såpass... :D
Jeg er også en stor fan av Ratchet and Clank-serien! :D
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jeg kikket litt i et gammelt skap for ei stund siden, og hva fant jeg? En gammel PlayStation. Tenke seg til. Så nå går det i Coolboarders 3 så det synger i veggene.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

har sotte siden julaften (for mye foran tv-en) og spelt zelda TP :roll: på gameqube da
det er kjempekult med link og de andre som ja... bedre gafikk figurer så slipper du å tenke at dette ikke kan skje og du lever deg mer inn i spillet...

ps: jeg er en syyyyk zelda-fan.... har alle spillene (omtrent) :roll:
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

the black wind wrote:har sotte siden julaften (for mye foran tv-en) og spelt zelda TP :roll: på gameqube da
det er kjempekult med link og de andre som ja... bedre gafikk figurer så slipper du å tenke at dette ikke kan skje og du lever deg mer inn i spillet...

ps: jeg er en syyyyk zelda-fan.... har alle spillene (omtrent) :roll:
Du er ikke alene. Etter at jeg fikk TP til GameCube til jul, har jeg spilt 22 timer eller noe sånt :roll: Jeg er helt hekta :lol: Jeg har ikke spillene til n64, da. Jeg har ikke den konsollen.

Jeg fikk også Black and White 2, Battle of gods expansion pack til jul. Den har jeg så vidt begynt på, har vært for opptatt (gjett hva :oops: ). Også Oblivion havnet under treet i år. Det virker stilig, men jeg har ikke kommet lenger enn til første gangen jeg skal snike i det fengselet. Vet noen hvor lenge det er til jeg kommer ut derfra? Jeg trives best i lyset...
. . .
Arandal
Hengiven
Hengiven

Post by Arandal »

Spiller kabal, en tidløs klassiker...
-----------///M-----------
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Zelda....Ble akkurat ferdig med A link to the past: the four swords på data. Kjempegøy!!
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
Post Reply