Favoritten
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Favoritten
Bare for å få det på det rene. Hvem er favoritten av gutta?
Selv likte jeg Rand best først, men har senere falt for Matt. Perrin har aldri engasjert meg noe særlig.
Selv likte jeg Rand best først, men har senere falt for Matt. Perrin har aldri engasjert meg noe særlig.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Det ble Matt, etter mye om og men. Han er den av karakterene det er mest liv i, og som roter seg opp i mest, men likevel kommer brukbart ut av det, uten å innse det selv.
Perrin har vært favoritt lenge, en godt gjennomtenkt karakter som han er. Det at han ikke har så mye selvvinnsikt gjør at han er artig nok til tider. I tillegg er nok han den av karakteren jeg assosierer meg selv med.
Rand var interessant i begynnelsen, siden vi stort sett fikk se ting fra hans side, og sympatiserte med han, men man så også at han utviklet seg, fra ham selv, selv der. Han har dog blitt kjedelig sist i serien, han er en særs lite aktiv hovedkarakter.
Perrin har vært favoritt lenge, en godt gjennomtenkt karakter som han er. Det at han ikke har så mye selvvinnsikt gjør at han er artig nok til tider. I tillegg er nok han den av karakteren jeg assosierer meg selv med.
Rand var interessant i begynnelsen, siden vi stort sett fikk se ting fra hans side, og sympatiserte med han, men man så også at han utviklet seg, fra ham selv, selv der. Han har dog blitt kjedelig sist i serien, han er en særs lite aktiv hovedkarakter.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg stemte Matt. Han er den karakteren jeg syns det er morsomst å lese om. Perrin kommer på andre plass, mye av samme grunnen som Sauegjeteren. Rand kommer sist fordi han oppfører seg... tja, teit innimellom. Ikke det at de andre gjør det også, men av en eller annen grunn passer det at de er litt teite.
Uff, dårlige argumenter
Uff, dårlige argumenter
. . .
Jeg kom vel til at jeg stemte Matt.
Alle tre er på sin måte fascinerende, men Matt er blitt hakket mer fascinerende. Mye fordi Rand blir gradvis nærmer seg å bli en litt kjedelig hovedperson. Perrin er en god karakter, men han blir litt påvirket av Faile.
Alle tre er på sin måte fascinerende, men Matt er blitt hakket mer fascinerende. Mye fordi Rand blir gradvis nærmer seg å bli en litt kjedelig hovedperson. Perrin er en god karakter, men han blir litt påvirket av Faile.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Nei huff. Nå får jeg litt problemer her.
Opplagte svaret er jo selvfølgelig Perrin, forumnavnet mitt tatt i betraktning og gode greier. Men som Ceres sa, han er blitt mer og mer borte etter at Faile kom inn i bildet, synd men sant. I perioden da disse er adskilt, begynner han nesten å ligne på seg selv igjen
Så var det Rand. Og hvor har man han egentlig? I de siste bøkene blir han såpass distansert fra meg, at det er kjedelig å lese om. Men det kan være fordi jeg ikke kan fordra Min(eller de to andre for den saks skyld), og hun er vel med de fleste stedene han er med.
En litt forkortende episode i KoD var svært festelig da
Innvolverer jo min yndlings Fortapte og gode greier. Men sånn bortsett fra det, har ikke akkurat kapitlene hans vært så spennende, siden. Hm. LoC. Innimellom glimter det til da men. Stort sett kjedelig.
Siste ute, Mat. Helt klart yndlingen min i de første bøkene, og ikke be meg forklare hvorfor
Han er bare herlig, selv når han er både syk og drittsekkaktig. Minneverdig scene da han banker gørra utav et par arrogante prinser.
En annen yndling er når han støter på noe som skal bli en viss rød hånd(gidder ikke spre om meg med spoilerting), også videre på den visa.
Og kjedeligere blir han liksom ikke.
Så etter mye om og men, så stemmer jeg Mat jeg og.
Litt synd at det er en del kvinnfolk som ødelegger for de andre to
Opplagte svaret er jo selvfølgelig Perrin, forumnavnet mitt tatt i betraktning og gode greier. Men som Ceres sa, han er blitt mer og mer borte etter at Faile kom inn i bildet, synd men sant. I perioden da disse er adskilt, begynner han nesten å ligne på seg selv igjen
Så var det Rand. Og hvor har man han egentlig? I de siste bøkene blir han såpass distansert fra meg, at det er kjedelig å lese om. Men det kan være fordi jeg ikke kan fordra Min(eller de to andre for den saks skyld), og hun er vel med de fleste stedene han er med.
En litt forkortende episode i KoD var svært festelig da
Siste ute, Mat. Helt klart yndlingen min i de første bøkene, og ikke be meg forklare hvorfor
En annen yndling er når han støter på noe som skal bli en viss rød hånd(gidder ikke spre om meg med spoilerting), også videre på den visa.
Og kjedeligere blir han liksom ikke.
Så etter mye om og men, så stemmer jeg Mat jeg og.
Litt synd at det er en del kvinnfolk som ødelegger for de andre to
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Og vinneren er: Matt!
Grunnene er nevnt ovenfor.
Perrin har blitt for mye pusekatt. Sorry, men du blir ikke en så stor tøffelhelt uten å miste reppen din. Dessuten så har RJ ødelagt ham med den evigvarende storylinja om Faile som blir bortført.
Rand er kanskje den mest interessante karakteren, men siden vi ser så lite til typen må han nøye seg med en god andre plass.
Grunnene er nevnt ovenfor.
Perrin har blitt for mye pusekatt. Sorry, men du blir ikke en så stor tøffelhelt uten å miste reppen din. Dessuten så har RJ ødelagt ham med den evigvarende storylinja om Faile som blir bortført.
Rand er kanskje den mest interessante karakteren, men siden vi ser så lite til typen må han nøye seg med en god andre plass.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Tuller du? Det var jo der han begynte å bli grei å lese om igjen det. Og hun var mye bedre å lese om når hun måtte greie seg på egenhånd.Lothair Mantelar wrote: Perrin har blitt for mye pusekatt. Sorry, men du blir ikke en så stor tøffelhelt uten å miste reppen din. Dessuten så har RJ ødelagt ham med den evigvarende storylinja om Faile som blir bortført.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Stemte Perrin jeg. Syns han er den som holder hodet på plass, selv om han blir litt opphengt i Faile etterhvert. Han er en av de som utvikler seg nokså mye, uten å miste hele seg selv.
Greit, Matt også beholder mye av morroa fra begynnelsen, og blir til å med enda mer morsom, men likevel er Perrin så jordnær, og han tenker så mye på alt. Han er rett og slett den av de tre som jeg syns holder seg mest menneskelig.
Det stod da og vippet mellom Matt og Perrin, men Perrin vant overlegent når jeg kom på episodene mellom Matt og Tylin. Han mista mye respekt fra meg der. *Sukk*
Greit, Matt også beholder mye av morroa fra begynnelsen, og blir til å med enda mer morsom, men likevel er Perrin så jordnær, og han tenker så mye på alt. Han er rett og slett den av de tre som jeg syns holder seg mest menneskelig.
Det stod da og vippet mellom Matt og Perrin, men Perrin vant overlegent når jeg kom på episodene mellom Matt og Tylin. Han mista mye respekt fra meg der. *Sukk*
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Jeg har aldri likt Perrin noe særlig, i de første bøkene så var Rand helt klart han jeg så fram til å lese om, men nå har han blitt altfor mye.. " Jeg kommer til å dø, jeg eier ikke følelser, buhu.." hvis dere skjønner hva jeg mener? Jeg stemte helt klart Matt, siden han er den som har størst bakkekontakt, Medaljongen er også veldig morsom 
Jeg skjønner hva du mener med Tylin Shallis.. Det ødela mye. Liker ikke Tuon heller. uf.. Ser ut som om jentene ødlegger mye for guttene her
Jeg skjønner hva du mener med Tylin Shallis.. Det ødela mye. Liker ikke Tuon heller. uf.. Ser ut som om jentene ødlegger mye for guttene her
*jah..
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter