Som et barn på nyttårsaften

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Mara
Trollok
Trollok

Post by Mara »

:shock: Liker fargene jeg.. Men ikke lyden :shock:
Er ikke det sånn damer er da? Eller?
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Nyttårssaften pleier å være gøy, men når noen finner ut at de skal sprenge postkasser og lignende suger det.
Folk skal jo løpe rundt og sprenge hver jævla dritt de ser, og neida det stopper ikke der. En disse/huske må da virke fint som skyterør. Og hva tror du skjer? Joda, dissen må fløtte på seg når de skytes ut, og hva treffer den? Et hus, kanskje?
Et batteri eller tre er gøy, men de dritsvære rakettene er bare farlige. Som om batteriene er sikre..
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Er det forresten noen som har det samme problemet som meg på nyttårsaften? Som lider av den årlige totale bortgang av festlokaler?

Ikke en hjemmefest å besøke i hele kommunen for å feire nyttår, og på byen suger det, siden alle er i fjellet på en eller annen strømløs hytte.

Snakk om slag på pungen inn i det nye året!
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Arandal
Hengiven
Hengiven

Post by Arandal »

Ja det er merkelig, nyttårsaften kommer alltid som julekvelden på kjerringa...noe som i og for seg er greit nok, hadde det ikke vært for at den kommer på samme tidspunkt hvert år...i lys av det burde det strengt tatt vært mulig å få til noe, men det blir som regel i siste liten uansett. Man lærer ikke av sine feil som ordtaket sier... :roll:
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

stefan_hoy wrote:Er det forresten noen som har det samme problemet som meg på nyttårsaften? Som lider av den årlige totale bortgang av festlokaler?

Ikke en hjemmefest å besøke i hele kommunen for å feire nyttår, og på byen suger det, siden alle er i fjellet på en eller annen strømløs hytte.

Har du prøvd å feire nyttårsaften i en vaktbu i Bardufoss i indre Troms? Ikke det? Da får du slutte å klage. Det eneste positive var at vi hadde en god del fyrverkeri...
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Har du prøvd å feire nyttårsaften i en vaktbu i Bardufoss i indre Troms? Ikke det? Da får du slutte å klage. Det eneste positive var at vi hadde en god del fyrverkeri...
Prøvd å feire jul der? Ikke det? Da får du slutte å klage.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Tråden er om nyttårsaften, ikke julaften :P

Glad jeg slapp julaften der oppe ja :)
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Hehe, det finnes alltid noe verre vettu :)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

stefan_hoy wrote:Er det forresten noen som har det samme problemet som meg på nyttårsaften? Som lider av den årlige totale bortgang av festlokaler?

Ingen slike problemer. For meg var det egentlig et større problem at vennene mine (i den grad jeg har noen) vanligvis ikke henger med hverandre, så de skulle forskjellige steder på nyttårsaften. Og jeg måtte henge meg på en av dem, til en fest hos en av hans venenr igjen, hvor jeg ikke kjente en kjeft, med unntak av et par-tre stykker.

Men men, så lenge man har nok øl og vin, og i alle fall et slags selskap, så går det jo bra.

Godt nyttår, forresten.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Pleier som regel å være hjemme på nyttårsaften. Hyggelig med familie. Har delvis litt det samme problemet som Hoy, for det er lite å alternere med dersom man ønsker noe annet.
Urban tilværelse
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Jeg bruker å være på leir i nyttårshelga. Kjempegøy! På nyttårsaften er det fest med svært god middag, og alle får utdelt en annen personlighet. Så er man i par, og skal spille rollen man fikk utdelt.
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Hva slags leir egentlig?

Selv pleier jeg alltid å være hos en kamerat av meg på nyttårsaften. Alltid like koselig, med utsikt over hele byen. :)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

lags-leir, om det sier deg noe. Det er et veldig flott miljø der, som er så godt å være i.
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
aviendha
Hengiven
Hengiven

Post by aviendha »

Nyttårsaften er gøy, det :D Denne gangen var jeg og princess i Bergen med familien min. Det var spesielt morsomt å gå nyttårsbukk rundt ett- to på natta. Mye snop fikk vi også.
Litt viktig er det med raketter. Man trenger kanskje ikke så forferdelig mye, men litt så.
nya~~
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ceres wrote:Pleier som regel å være hjemme på nyttårsaften. Hyggelig med familie.
Samme her. Tror dette var første gangen jeg ikke var hjemme med familien på nyttårsaften; vanligvis pleier vi å se en film rundt midtntt, for å overdøve lydene utenfra så bikkja ikke får hjertestopp av redsel...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply