Lothair Mantelar wrote:Jøssenamn, folkens! Nå er det lenge siden vi har fått noen ny medlemsprofil.
Nå følte jeg meg virkelig overbevist nok til og ikke være Edderkopp lenger! Ingen fortjener da å lese Se&Hør.
OK!
Navn: Mari
Alder: 15
Kort beskrivelse av utseendet: 1.60-og-noe høy, rimelig halvlangt lysebrunt-rødlig (som noen påstår er blondt, noe det egentlig ikke er) hår med en slags lugg, og blå-grå-grønne øyne.
Hva jeg bruker min tid på for tiden: Skolen. Og hvis jeg skal putte inn hobbyer her (noe jeg faktisk bruker tiden min på) blir det: Lese bøker, spille gitar/piano, leke med venner og slosse med bror. Flere hobbyer har jeg sikkert, men ikke som jeg driver med nå for tiden, pga vær og/eller interesse.
Favorittforfatter: Er veldig fascinert av Roald Dahl og Jens Bjørneboe, men også Neil Gaiman, Robert Jordan, JRR Tolkien, Erlend Loe, Jo Nesbø, Eoin Colfer, og en hel del andre som sikkert fortjener å bli kalt favorittforfatter.
Favorittmusikk: Skal jeg høre på de som kjenner meg best, har jeg en koselig musikksmak. Noe som vel egentlig stemmer. Akkurat nå er jeg veldig fascinert av Knutsen og Ludvigsen (egentlig mest av Ludvigsen), The Beatles, Bigbang, Minor Majority, Radiohead, Kamelot og et par heldig utvalgte urørt-band.
Favorittkarakterer: Sam, Nurket (Lille Kylling), Gris (Perler for svin), Djevelen (Ønskelisten), Herr Kanin (Her kommer Herr Kanin) og Ameliè (den fabelaktige, selvsagt)
Favorittfilmer: Animasjonsfilmer slår alltid ann, det gjør også V for Vendetta, Finding Neverland, Corpse Bride, The Nightmare before Christmas, Peter Pan, Ringenes Herre, Den fabelaktige Ameliè fra Montmatre, og en hel del andre. Dessuten har jeg blitt tvunget til å elske X-men.
Dessuten veldig barnslig, klønete og paranoid (alle har sin mentale lidelse, det er normalt å være abnormal

)