Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Det er mange former for aksept, kan godt vere aksept av hans sekundærpåstand - om å ikkje bry seg om vår aksept - er det han er ute etter. Altså, han kjem med påstand 1 for å få merksemd, og påstand 2 for å få aksept.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hvorfor ikke, liksom? Ikke noe i veien for å slenge ut en subjektiv påstand her og der.Kjetil wrote:Hvis det bare er ditt, hvorfor velger du å fortelle alle om det?Terje wrote:Jeg sa jo at det var mitt inntrykk som var forsterka, sa jeg ikke det,da? Bare natulig hvis dere er uenige.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Særs sannsynleg. Trur eg slutter meg til den tesen.Kjetil wrote:Hva om han kommer med påstand 1 for å styrke sitt eget selvbilde, og med påstand 2 for å plage meg?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Da hadde man fått nytt nick også
Historien bak nicket:
Jeg og en kompis skulle finne på nye cs nick. Satt og tenkte, da jeg plutselig så en handlepose, som det stod duckfish på. Tenkte litt over det, og kom fram til at det var et kult nick. Har brukt det siden den tid!
(For dem som ikke vet det, duckfish er et klesmerke (barneklær):lol: )
mvh
$multr1ng
Historien bak nicket:
Jeg og en kompis skulle finne på nye cs nick. Satt og tenkte, da jeg plutselig så en handlepose, som det stod duckfish på. Tenkte litt over det, og kom fram til at det var et kult nick. Har brukt det siden den tid!
(For dem som ikke vet det, duckfish er et klesmerke (barneklær):lol: )
mvh
$multr1ng
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Wow, det begynner utrolig nok å bli hele 4 år siden jeg syntes Bush-bashing var morsomt. Du og du, som tida flyr.
Og en hver idiot kan tenke seg til hva Bush egentlig mente med den uttalelsen der; ved å misforstå den med vilje viser den delen av venstresida som er så glad i sånne ting som dette egentlig ikke annet enn at de selv er ute av stand til å argumentere på et saklig nivå. Gud, som jeg hater dem.
Men littt morsom er den jo lell; alltid skøy med skrivefeil, særlig når de alvorlig forandrer det semantiske innholdet sånn som dette.
Og en hver idiot kan tenke seg til hva Bush egentlig mente med den uttalelsen der; ved å misforstå den med vilje viser den delen av venstresida som er så glad i sånne ting som dette egentlig ikke annet enn at de selv er ute av stand til å argumentere på et saklig nivå. Gud, som jeg hater dem.
Men littt morsom er den jo lell; alltid skøy med skrivefeil, særlig når de alvorlig forandrer det semantiske innholdet sånn som dette.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Har nå bytta sigg, fordi det var på tide å bytte.
Har nå:
|*| Ridin' through the Northern Lights. Shiny stars and sea in sight |*|
Som minner meg om yndlingstedet mitt i hele verden: Sørfjorden, utenfor Mo i Rana, og om min drøm om å ri der om vintern.
I tillegg har vi da
<3 My Pretend Boyfriend<3
Som er den beste kjæresten man kan ha
Har nå:
|*| Ridin' through the Northern Lights. Shiny stars and sea in sight |*|
Som minner meg om yndlingstedet mitt i hele verden: Sørfjorden, utenfor Mo i Rana, og om min drøm om å ri der om vintern.
I tillegg har vi da
<3 My Pretend Boyfriend<3
Som er den beste kjæresten man kan ha
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Anse dette som deres beste mulighet til å si dere enig i min nye Led Zeppelin sigg 
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov