EDIT: Blei ikke ferdig. Kommer innen kort tid.
Den Store Jakten – OOC-tråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg har gitt en kort presentasjon, og små muligheter for konflikt. Hva mer trenger du?Terje wrote:Ser fortsatt ikke helt hvordan du forventer at noen andre skal kunne fortsette denne. Men kanskje noen andre har litt bedre syn en meg? Jeg har fått litt lite søvn den siste uka...
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Gud bedre, det var en lang post. Jeg tror den målte 65 kb i et word.doc
Håper du er fornøyd nå, Faile
Håper du er fornøyd nå, Faile
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Takk for at du gjorde meg oppmerskom på dobbelpostinga, DB. Dataen hakka når jeg posta innlegget, og jeg gadd ikke sjekke at alt var i orden. Hyggelig at du likte den 
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Talet på ord er meir spanande: Rett i overkant av 5000 faktisk.Lothair Mantelar wrote:Gud bedre, det var en lang post. Jeg tror den målte 65 kb i et word.doc![]()
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Ja, det forundrer meg ikke. Jeg begynte å skrive på den posten uti januar en gang, og ble ikke ferdig før nå. Ikke at jeg holdt på med den konstant, men det var allikevel et langtidsprosjekt.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Sadistisk lang var den uansett.
Ellers har Moderator-Terje en liten beskjed:
I forbindelse med en post jeg skriver nå, måtte jeg regne ut hvilken Randland-dato vi begynte på -- når Dag 1 var, med andre ord. Det eneste jeg hadde å gå på var en slags muntlig avtale oss imellom at Eden ble avsverga en gang på våren, men noe nærmere enn det hadde vi ikke. Nå er imidlertid datoen satt til den første dagen i måneden Saban. Det jeg skriver, som foregår 152 dager senere, blir derfor rundt den 11./12. Tammaz -- eller seks.sju dager før høytida Mabriams Dag, for å bruke en vanligere Randlandstandard.
Noen innvendinger?
Ellers har Moderator-Terje en liten beskjed:
I forbindelse med en post jeg skriver nå, måtte jeg regne ut hvilken Randland-dato vi begynte på -- når Dag 1 var, med andre ord. Det eneste jeg hadde å gå på var en slags muntlig avtale oss imellom at Eden ble avsverga en gang på våren, men noe nærmere enn det hadde vi ikke. Nå er imidlertid datoen satt til den første dagen i måneden Saban. Det jeg skriver, som foregår 152 dager senere, blir derfor rundt den 11./12. Tammaz -- eller seks.sju dager før høytida Mabriams Dag, for å bruke en vanligere Randlandstandard.
Noen innvendinger?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte