Ein brukar på DragonMount-forumet, Mr. Mashadar, skriv for tida sin eigen versjon av Tarmon Gai'Don. Den har etter kvart vorte ganske lang (16 deler), men han har sagt han vert ferdig på 20 kapittel.
Trur ikkje mange kunne klart å lage ein historie basert på WoT som er meir sprø, det er rett og slett ei fantastisk historie. So om nokon treng litt ekstra lesestoff:
The Story of the Last Battle, by Mr. Mashadar
Litt ekstra kveldslektyre.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
herregud.. leste bare første del, mend et var nok i hauger.. joda, men tror han bare ødlegger for seg selv ved å gjøre sånn jeg, setter forventninger til at historien blir sånn som han har gjort den, og blir skuffa når dette ikke er tilfeldet.... *riste på hodet*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Der trur eg du tek feil...Faile wrote:men tror han bare ødlegger for seg selv ved å gjøre sånn jeg, setter forventninger til at historien blir sånn som han har gjort den, og blir skuffa når dette ikke er tilfeldet.... *riste på hodet*
Den historien er berre tull frå ende til annan, og eg trur ikkje MrMashadar ser på det som noko anna (håper iallfall ikkje det, for hans skuld...). Om eg hugser rett, er den fyrste episoden den som er nærast WoT. Historien hans vert meir og meir sprø for kvart nytt kapittel. T.d. vert aliens innblanda, Det Kvite Tårnet vert levande (sjølve tårnet ja...), og Rand er generelt dum/gal.
Det er berre for moro skuld.MrMashadar wrote:I am really bored tonight, so I just decided to come here and poke fun out of Robert Jordan's narrative style.
ja, på en måte så har du nok rett, men jeg tror at selvom det bare er tull, så vil det sitte litt igjen noe av det altså.. han har brukt mye tid til å lage en egen versjon, og tror at han kommer til å kjenne stikket, selvom det han skreiv var bare tull... menmen, kanskje han ikke har følelser for det han selv har skrvet... det hadde ikke jeg klart å ikke ha i alle fall...incanus wrote:Der trur eg du tek feil...Faile wrote:men tror han bare ødlegger for seg selv ved å gjøre sånn jeg, setter forventninger til at historien blir sånn som han har gjort den, og blir skuffa når dette ikke er tilfeldet.... *riste på hodet*
Den historien er berre tull frå ende til annan, og eg trur ikkje MrMashadar ser på det som noko anna (håper iallfall ikkje det, for hans skuld...). Om eg hugser rett, er den fyrste episoden den som er nærast WoT. Historien hans vert meir og meir sprø for kvart nytt kapittel. T.d. vert aliens innblanda, Det Kvite Tårnet vert levande (sjølve tårnet ja...), og Rand er generelt dum/gal.Det er berre for moro skuld.MrMashadar wrote:I am really bored tonight, so I just decided to come here and poke fun out of Robert Jordan's narrative style.

hehe, forventer ikke at han tror at RJ skal skrive noe liknende... veit bare at om jeg hadde skrivi en sånn tekst, hvor enn jeg hadde vært på viddene med vilje, så hadde TG aldri vært det samme som den hadde vært uten... han har et personlig forhold til den tekset, om han ikke er kald som en fisk, og han vil nok ikke bli skuffa eller noe i den duren, men han har gjort seg opp forventninger, han har sine egne teorier,han har gått så langt som å skrive en så lang tekst, og har flettet inn disse her, selvom han kanskje ikke er klar over det selv... mener jeg... (dvs. jeg mener ikke å snakke for ham, kan bare si hvordan jeg hadde følt det om jeg hadde vært i den situasjonen)