Dansing

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Faile wrote:Husker jeg rett, så stakk du av halvveis uti:P
Men joda, Midnattsdansen er gøyal.
Mhm, jeg bare fikk lyst. :P
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Jævla Tolkien-geeks. :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Terje wrote:Jævla Tolkien-geeks. :P
Hehe. We likessss it. Yessss. :twisted:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Om de er Tolkien-geeks eller ikke, det må være noe skummelt med denne midnattsdansen. Opptil flere ganger har jeg hørt mine Tolkien-geek-venninner og Tolkien-geek-venn lovprise denne midnattsdansen.
Sist var idag, da vi øvde firkantvals, polonese, salsa og swing til nyttårsballet. Forøvrig kan det nevnes at min danse-erfaring holder seg til disse fire. Men spesielt flink er jeg ikke. Dessuten kan jeg jo danse Pønk da.. Noe som er livsfarlig og ikke særlig komplisert.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Jeg og en rugby-kamerat av meg fikk skikkelig skryt av skidansen vår i Belgia. Egentlig var det noe de lokale hadde funnet på, men tok ikke lang tid før vi dansa dem sønder og sammen. Artig :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Moghedien wrote:Dessuten kan jeg jo danse Pønk da.. Noe som er livsfarlig og ikke særlig komplisert.
"He invented the pogo!" :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Neste uke er det full fart med dansing igjen. Så da er det dans på tirsdag, torsdag og fredag. Jeg har utvidet litt, så isteden for 5 t. dans, blir det 6 :D Den ene danseskolen jeg går på begynner tre uker før den andre, så jeg har danset to timer på fredager allerede. Det var litt deilig å ikke ha det så travelt etter skolen, jeg fikk mer tid til venner og meg selv (med det siste så mener jeg at jeg hadde tid til å gjøre ingenting. Noe jeg syns er utroooolig deilig). Så jeg gle'-gruer meg til å begynne for fullt igjen.

Pardans har jeg ingen erfaring med. Det blir gøy å prøve i tiende, da! *glede seg* :D
. . .
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Dansing er kult og tøft. Det er alt for få gutter som danser. Personlig danser jeg folkedans og litt swing, noen sier at jeg er god på disco, men det kommer av at discomusikk gir meg spasmer, og ikke av den gode sorten
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Post Reply