Filmer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg er inne i en god stim for tida, filmmessig sett, og har siden lørdag sett følgende filmer:
Lord of War - 9.5/10
Syv sverd - 6.0
Aeon Flux - 5.5
Withnail & I - 9.0
Flygende dolker - 7.0
Trainspotting - 10
28 dager senere - 8.0
Angående denne siste, er det noen andre som har sett den? Egentlig så hater jeg skrekkfilmer og unngår dem for alt i verden, men denne var jo steinbra! Dritskummel, vakker, og i det hele tatt gjennomført bra. En fin vri på noe jeg går utfra er en ganske velbrukt zombieformel, stemningsfulle bilder av folketomme Londongater, og et nedbrent Manchester. Men de av dere som kanskje liker grøssere litt bedre enn meg, og ser en del flere av dem, hva synes dere?
Lord of War - 9.5/10
Syv sverd - 6.0
Aeon Flux - 5.5
Withnail & I - 9.0
Flygende dolker - 7.0
Trainspotting - 10
28 dager senere - 8.0
Angående denne siste, er det noen andre som har sett den? Egentlig så hater jeg skrekkfilmer og unngår dem for alt i verden, men denne var jo steinbra! Dritskummel, vakker, og i det hele tatt gjennomført bra. En fin vri på noe jeg går utfra er en ganske velbrukt zombieformel, stemningsfulle bilder av folketomme Londongater, og et nedbrent Manchester. Men de av dere som kanskje liker grøssere litt bedre enn meg, og ser en del flere av dem, hva synes dere?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Jepp, jeg har sett 28 days later. Likte den ganske godt. Men så er jo zombiefilmer spennende også da. Og til tider morsomme.Terje wrote:Jeg er inne i en god stim for tida, filmmessig sett, og har siden lørdag sett følgende filmer:
Lord of War - 9.5/10
Syv sverd - 6.0
Aeon Flux - 5.5
Withnail & I - 9.0
Flygende dolker - 7.0
Trainspotting - 10
28 dager senere - 8.0
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Eg har så lyst til å boikotte den filmen. "Turtles" utan Shredder?! Kva gir du meg! 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Fotsoldatene? Wtf? Skal det liksom vere ei TRØYST?! 
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Great nok. Men dei drog aldri så mykje ned at det veg opp for ingen Shredder.
Next they'll be telling me Splinter won't be the main character.
Next they'll be telling me Splinter won't be the main character.
Last edited by Loki on Sun Apr 15, 2007 1:13, edited 1 time in total.