Skrues liv historiene er knallbra!! Lenge siden jeg har lest de nå ja..Faile wrote:weeeee!! heheDamien Frost wrote:Så enig, så enig!!Gurthang wrote:Når jeg skal lese om tempelridderne liker jeg å lese en Don Rosa-historie (Donald)
Don-Rosa er de beste Donald-historiene!da er vi tre med sammen mening i alle fall... elsker historiene hans, spesielt de fra skrues liv, og da også særlig fra gullgravertiden hans...
Dan Brown
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Damien Frost
- Sitter

If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
hehe... har dem hjemme jeg.. *smile bredt*Damien Frost wrote:Skrues liv historiene er knallbra!! Lenge siden jeg har lest de nå ja..Faile wrote:weeeee!! heheDamien Frost wrote: Så enig, så enig!!
Don-Rosa er de beste Donald-historiene!da er vi tre med sammen mening i alle fall... elsker historiene hans, spesielt de fra skrues liv, og da også særlig fra gullgravertiden hans...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Damien Frost
- Sitter

*fjerner sitater* tar litt mindre plass da!
Men fikk Donald i postkassa i går(fikk abonnement til bursdagen min
). Der var det med en sånn folder om å kjøpe Don Rosa-bok for 99 kr. Så er det bare å melde seg ut etterpå da!
Skal nok slå til på den! 
Hvor har du fått tak i dem da? Jeg har jo en del av de gamle bladene et sted, men har jo ikke snøring på hvor da.Faile wrote:hehe... har dem hjemme jeg.. *smile bredt*
Men fikk Donald i postkassa i går(fikk abonnement til bursdagen min
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Damien Frost
- Sitter

Satt å tenke på at denne ble litt vel off-topic, menmen, vi har ikke fått noe kjeft enda.Gurthang wrote:*fortsetter med å føre samtalen off-topic*
Har du tenkt å kjøp alle fem Don Rosa bøkene eller bare ene?
Alle hadde jo vært kult da, men slik jeg forsto det så fikk man 5 bøker i året hvis man ikke meldte seg ut, å så kom det blant annet en Don Rosa-bok i året. Den første bok var visst Don Rosa, åsså en slags bonus-dvd som var med. Men hvis det går an å kjøpe kun Don Rosa- bøkene, hadde jo dette vært helt supert!
-
Damien Frost
- Sitter

-
Damien Frost
- Sitter