Hvor mange bøker er det igjen før serien er ferdig??
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
al`Lan Mandragoran
- Trollok

Hvor mange bøker er det igjen før serien er ferdig??
Hvor mange bøker er det igje før tidshjul serien er ferdig?? 
Tja.. Han sa vel det det, men jeg må innrømme jeg er usikker.. Etter hva jeg har skjønt, ha han sagt det før.
Om det skulle bli den siste, så blir det vel for min del litt "mixed feelings".
For å si det sånn så er jeg vel i så fall glad serien blir fullført, men igjen så betyr det at det ikke kommer fler, og det er jo litt trist da..
Om det skulle bli den siste, så blir det vel for min del litt "mixed feelings".
For å si det sånn så er jeg vel i så fall glad serien blir fullført, men igjen så betyr det at det ikke kommer fler, og det er jo litt trist da..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Litt saksing fra dragonmounts FAQ-del her:
Jeg regner med at dette er opplysende for alle som lurer.
"There will be one more book. If it's 1500+ pages, comes with it's own luggage cart and Tor has to invent a new binding process, there will be one more book."
Jeg regner med at dette er opplysende for alle som lurer.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Har ikke RJ ytret noen vage planer om bøker uavhengige serien, men i samme univers? Noe om Matt og Tuon, blant annet, ti år etter Tarmon Gai'don?
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
- Father Chains
Jo, eg meiner det. I tillegg so har det lenge vore planar om to prequels til, i tillegg til Ny Vår. Den eine skal handle om kvifor Tam gav opp ein lovande militærkarriere og vendte attende til Tvillingelvene, den andre om korleis Moiraine og Lan kom til Tvillingelvene akkurat i tide. Og det er snakk om eit slags leksikon som kona, Harriet, skal vere hovudansvarleg for.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
I følge Dragonmount er han på bedringens vei, men han er fortsatt syk. Men i følge en av hans tidligere uttalelser skal han førtsette å skrive til de nagler kistelokket på plass.
Hvis dere lurer på hvordan det går med han er http://www.dragonmount.com/News/ et godt sted å skjekke. det oppdateres jevnlig og RJ har sin egen blogg der.
Hvis dere lurer på hvordan det går med han er http://www.dragonmount.com/News/ et godt sted å skjekke. det oppdateres jevnlig og RJ har sin egen blogg der.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
davram bashere
- Sitter