Hva du velger å gjøre med øynene dine, er jeg relativt lite bekymret for. Naturlig evolusjon.davram bashere wrote:Spar oss. Hvis du har en sånn avatar, og jeg ser den, blir jeg nødt til å svi ut netthinnene mine med glødende metall, såfremst ikke de hårete leggene til Terje tar fra meg synet førstKjetil wrote:Tja, helt siden jeg så min første Tyrannosaurus Rex, men jeg skal vurdere å skifte. Lurer på om jeg ikke skal ta et bilde av det eneste jeg liker bedre enn dinosaurer, et lettkledd bilde av Terjebassen..
(Men hvis han har på seg et stramt lærantrekk må du gjerne bruke det)
Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Kanskje han meinar at tredjepersonar som les spørsmålet ditt og er interessert i å sjå kva han vil sei til det er verdig hans merksemd?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Curses, Terje!
Jeg skulle aldri ha valgt tysk som valgfag i ungdomskolen...
*død*
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Tar jeg helt feil hvis jeg sier at dette er MP-sketsjen; The Worlds Funniest Joke? Er ikke spesielt stø i tysk. Kan spørre etter tyggegummi og godteri men ellers er jeg blank. Kan du oversette for meg Terje.Terje wrote:Hvis du vet hvor den er fra, vet du også svaret på spørsmålet ditt. Vet du det ikke, er du ikke verdig min oppmerksomhet.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Godt tenkt. Og i utgangspunktet riktig, men nå er det bare en poserende løgn. Uffa meg.Loki wrote:Kanskje han meinar at tredjepersonar som les spørsmålet ditt og er interessert i å sjå kva han vil sei til det er verdig hans merksemd?
Og Herr Bashere, jeg er redd det er ganske så tulletysk. Men dersom jeg skal våge meg på en oversettelse:
"Når er nonnestykket går og slagmeieri?"
"Ja! Bayerhund det eller den tulleskogen spurt!"
Min type tysk, med andre ord.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Har sett Kill Buljo på kino nå og kommer derfor til å bytte signatur (beklager Sauegjeteren)
Bytter fra: Jeg ser etter andre typer jeg. Helst med pupper. Og hadde jeg vært homo hadde jeg sett etter feite gutter for å få pupper likevel.
- Sauegjeteren på Terje, Cassanova tråden
Til: Satan æ har vondt i ræva!
-Jompa
Bytter fra: Jeg ser etter andre typer jeg. Helst med pupper. Og hadde jeg vært homo hadde jeg sett etter feite gutter for å få pupper likevel.
- Sauegjeteren på Terje, Cassanova tråden
Til: Satan æ har vondt i ræva!
-Jompa
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Siri Sedai
- Den Eldste

-
Asphyxiate
- Den Fortapte