GI en grei start for nybegynnere

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

GI en grei start for nybegynnere

Post by Asphyxiate »

Altså, dette er mitt andre innlegg her, og har allerede et tips.
Jeg fant ingen steder nye brukere av forumet kan presentere seg, man blir på en måte kastet rett inn til løvene.
Fra andre forum jeg er medlem i, har de fleste et slikt tema/tråd, og da føler man seg på en måte litt mer velkommen. Det er et startsted for, ja, nybegynnere..
Hele forumet her er jo stort, med mange temaer, og de fleste temaene har en hel haug med sider. Kanskje ikke lett å vite hvor man starter? Er det kanskje mulig å sortere det litt mer?
Her skal ikke jeg komme og si hva som er rett og bra, og hva som ikke er det, men jeg håper at kanskje disse tankene kan føre til ettertanke
Manbearpig
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Fins en slik presentasjons-tråd under småprat :wink:
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Vel, det var ikke der jeg ventet å finne den... Men, da får jeg gå dit. Admin kan sikkert da bare slette hele tråden, om det er mulig
Manbearpig
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

For øvrig er dette et dritlite forum. ;)

Relativt sett, naturligvis.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Men med drithøy kvalitet 8)
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Er ikke så aller verst, nei. 8)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Velkommen hit!

Har nå endret «Guide for nye medlemmer» for å ta med dette punktet.
Hele forumet her er jo stort, med mange temaer, og de fleste temaene har en hel haug med sider. Kanskje ikke lett å vite hvor man starter? Er det kanskje mulig å sortere det litt mer?
Kan være enig i dette, spesielt i småprat-forumet er det en tendens at det lages mange samletråder. Det er litt bevisst i og med at vi helst vil ha fokus på WoT-delen, selv om det ser litt mislykka ut til tider :p En annen ting er at det fort blir veldig mye jobb, og vi admins har ikke så mye tid. To av oss er i militæret, og en studerer.
Her skal ikke jeg komme og si hva som er rett og bra, og hva som ikke er det, men jeg håper at kanskje disse tankene kan føre til ettertanke
Kan være greit å bli litt kjent med forumet først ja, men det er og veldig viktig å få tilbakemelding på hvordan det er som nytt medlem. Her fikk vi jo lagt til et viktig punkt i guiden vår :d

Bare nysjerrig, hvor var det du hadde ventet å finne presentasjonstråden?
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Hva med å lage en tråd øverst i småprat-forumet, hvor vi har en oversikt over de fleste gode småpratdiskusjonene - som alltid er aktuelle, f.eks. trådene om tv-serier, filmer osv.

Også kan vi låse den slik at bare admins (og moderatorer) kan oppdatere den + at den er sticky selvsagt.
Slik har de gjort det på et av pokerforumene jeg besøker... Fungerer bra der.
Post Reply