Billy Mack wrote:Aw, fuck, bugger, arse, shit, head and hole.
That's the problem with Turtles - always was - it's one of the oldest cases of the Batman Beyond-syndrome, where what you as the viewer REALLY want is to see the old guy in the background getting action and kicking ass, but that's not what the show's about, so you rarely, if ever, get it.
And why-oh-why am I writing in English?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det er en av de verste filmene jeg har sett, uansett sjanger. Det var en grusom opplevelse.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Bedre digresjon: Hvem i helvete bryr seg om at andre sitter oppe til to (egentlig senere, selv om Turtles-"diskusjonen" ble avslutta på dette tidspuntet) og snakker om Turtles?
Med andre ord, du burde ikke bry deg så mye med hva andre gjør eller ikke gjør.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
...Den som har enten drekki too much coffee, eller en som ikke har sovna enda og som er interessert i Turtles..
Så også Eragon i går, den ble solgt billig på en sjappe her i byen (noe jeg skjønner godt hvorfor nå) og jeg tenkte: "Ah, jeg leser jo bøkene, hvorfor ikke se filmen(e)?"
Angrer til de grader. Var ikke verdt de sure kronene jeg brukte. Skikkelig dårlig film, ikke noe annet å si. Det var bare dårlig. Kjipt, men sant
davram bashere wrote:Bare en liten digresjon: Hvem i H****** sitter klokken to om natten og diskuterer Turtles!!!
Eg, tydelegvis. Skjønt det var ikkje difor eg sat til klokka to om natta, eg sat til to om natta av ei rekke grunnar, men Turtles var ikkje ein av dei. (Fordi eg er student og kan, derimot... )
Ser uansett ikkje heilt skilnaden på å bruke tid på noko 2 om natta og 2 om ettermiddagen. Enten er det bortkasta tid eller så er det ikkje, kva tid det er på døgnet er då vel ganske lite relatert til det? O.o
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Lo nesten mest av da Murtagh (jessdå, kan navna...cred!) blir satt løs av Eragon. "It's time to return a favor" - Eragon. "I guess we're even then" - Murtagh. Midt i kampens hete. LOTR hadde noen sånne også, med Legolas og Gimla, men denne har er rett og slett hysterisk morsom, by all the wrong reasons
Jeg lo ikke en eneste gang i løpet av hele filmen. Jeg satt og gråt mens jeg tenkte på de 85 surt lett-tjente kronene jeg hadde sløst bort på kinobiletten til det jeg trodde skulle være en god film.
Og Loki forskjellen på klokke 2 om natten og to om ettermiddagen har en god del med REM søvn å gjøre. Men jeg burde vel egentlig ikke snakke. Jeg sitter jo ofte nok oppe til langt etter to og skriver.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Pff, REM-søvn, du liksom. Er da ikke verre enn at du setter på "Automatic for the People", "Reveal", "New Adventures In Hi-Fi" eller lignende mens du sover. Spiller ingen rolle når du gjør det.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.