Bullshit. Voks og andre sånne produkter lar seg ikke vaske ut så lett. Må en skikkelig dusj til for det, med sjampo. Dessuten ser jo styla hår ufattelig mye kulere ut enn hår som bare henger ned i panna.Terje wrote:Problemet her blir jo at fett hår som begynner å renne, kan svi litt når det kommer til øynene.stefan_hoy wrote:Ingenting hvis du driter i det.
(Or so I've heard, anyway...)
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Når vil amerikanerne innse at Buch er en idiot? Vil jeg noensinne skrive en bestselgende fantasy-raman? Vil Terje få seg en dame?stefan_hoy wrote:Paraply hvis du er dame, hette om du er mann. Ingenting hvis du driter i det (men det inngikk vel ikke i problemstillingen, gjorde det vel?).
Noen flere som vil ha svar fra Orakelet fra Telemark? Jeg er velvillig i dag.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

"Fett", ikke "voks og andre sånne produkter".Akira wrote:Bullshit. Voks og andre sånne produkter lar seg ikke vaske ut så lett. Må en skikkelig dusj til for det, med sjampo. Dessuten ser jo styla hår ufattelig mye kulere ut enn hår som bare henger ned i panna.Terje wrote:Problemet her blir jo at fett hår som begynner å renne, kan svi litt når det kommer til øynene.stefan_hoy wrote:Ingenting hvis du driter i det.
(Or so I've heard, anyway...)
Og takk til DB for omtanken for mitt kjørlighetsliv. Hyggelig at folk fortsatt tar seg tid til å bry seg om andre.
Last edited by Terje on Sat Apr 28, 2007 16:54, edited 1 time in total.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
"kjørlighetsliv"?
Eg er usikker på kva det betyr, men eg kjem i alle fall til å halde god avstand til din eventuelle bil.
Eg er usikker på kva det betyr, men eg kjem i alle fall til å halde god avstand til din eventuelle bil.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
jeg vet.Terje wrote:... men "regnhatt" høres mye stiligere ut.
men, hvorfor i all verden må vi snakke om regn nå på våren? regn hører høsten til. nå er alt bare sol og grønt og skjønt (i min lille boble i alle fall. jeg vet ikke helt hvordan det ser ut på utsiden).
la oss heller snakke om noe vårlig. som insekter. mygg, veps og humler har inntatt verden nok en gang. hva gjør dere for å beskytte dere mot det?
(for min del: mygg liker ikke røykere
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Senest i dag kjørte jeg forbi et islagt vann, så her har ikke insektene gode kår ennå. Ryktene sier likevel at de kommer sterkt, når de først kommer -- vel, det eneste jeg har sett av dem var en enslig stakkar av en mygg som kom flygende noget ukontrollert over hodet mitt da jeg satt på 12.7-vakt tidligere denne uken. Jeg lot myggen fly da den ikke raslet med sablene, sant å si virket den totalt ubevisst på mitt blotte nervær.
Når de kommer mer kamplystne utover sommeren skal jeg gjøre som jeg pleier. La dem sette seg ned på huden min, glade og selvtilfredse, intetanende om at døden kommer i form av en lynrask håndflate fra oven et øyeblikk senere.
Når de kommer mer kamplystne utover sommeren skal jeg gjøre som jeg pleier. La dem sette seg ned på huden min, glade og selvtilfredse, intetanende om at døden kommer i form av en lynrask håndflate fra oven et øyeblikk senere.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Mine erfaringer sier at det er minst like effektivt å stå stille, for jeg har aldri blitt stukket av slike innsekter. Men mygg er det verre med. Jeg har allerede blitt stukket, men om ikke jeg hadde sovet, hadde den nok blitt klasket flat.Stine wrote: men veps og humler sender meg løpende og skrikende et par hundre meter, mens jeg vifter med armene. Det virker også, for jeg har bare blitt stukket en gang,
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Mygg og andre utøy er grunnen til at jeg hater sommeren. Vi bor like ved et mygghøl av de store og når sesongen er i full gang kan man ikke gå utenfor uten å bli dekket av stikk. Jeg har oppdaget at tørrfisk får dem til å trekke seg unna. Myggspray og -spiral funderer også
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
stefan_hoy
- Den Fortapte