Liverpool i CHAMPIONS LEAGUE finale. Mer spennende kamp kan man lete lenge etter (som Liverpool tilhenger er jeg vel litt subjektiv her...). Må si at Engelske lag virkelig har fått et kvalitets løft de siste årene. Moro å se dem spille.
Mascherano er på vei opp som midtbanekrigernes konge!
Reina!!
Fotball
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Er så ufattelig stolt av å være Liverpoolsupporter 
Liverpool hadde kontroll på kampen fra ende til annen, og gikk fortjent videre. Var nervøs i 120 minutter, men når det ble straffesparkkonkurranse visste jeg at dette kom til å gå veien. Mange sier straffekonk er 50/50, men disse bør nok ta en titt på liverpools historie - vi har vært i 11 slike gjennom tidene, og vunnet 10 av dem...
Mourinho var som vanlig en respektløs, dårlig taper etter kampen - han påsto faktisk at chelsea fortjente å vinne, og at de var de eneste som forsøkte å vinne i full tid og også i ekstraomgangene
Litt rart siden liverpool hadde en annulering som likesågodt kunne blitt mål, plus flere store sjanser både i de første 90, og særlig i ekstraomgangene. Noen som så Drogba eller Lampard utpå der? 
In Rafa I trust
Liverpool hadde kontroll på kampen fra ende til annen, og gikk fortjent videre. Var nervøs i 120 minutter, men når det ble straffesparkkonkurranse visste jeg at dette kom til å gå veien. Mange sier straffekonk er 50/50, men disse bør nok ta en titt på liverpools historie - vi har vært i 11 slike gjennom tidene, og vunnet 10 av dem...
Mourinho var som vanlig en respektløs, dårlig taper etter kampen - han påsto faktisk at chelsea fortjente å vinne, og at de var de eneste som forsøkte å vinne i full tid og også i ekstraomgangene
In Rafa I trust
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Selv om jeg ikke er Liverpoolsupporter, så syntes jeg allikevel det var utrolig stas å se Chelsea tape. Kapitalistene fikk svi mot sosialistene, selv om akkurat den sammenligning ikke går lenger enn til fargen på draktene. Fikk dessverre bare med meg ekstraomgangene til returoppmøtet, men det var mer enn nok. Jeg håper dere tar Man U i finalen (jeg håper dere møter Milan, men det virker usannsynlig at ikke Man U drar det i land). Det blir et skikkelig hatoppgjør 
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov