Synes jeg ser slike overalt jeg. Og da jeg var på laiv sist søndag var det så mye mygg at jeg holdt på å dø. Hjalp ikke noe at vi var like ved et vann og jeg måtte ligge bevistløs der ganske lenge, og bare føle de jævlene stikke meg. Grrr.
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hvor i landet bor du?
Synes jeg ser slike overalt jeg. Og da jeg var på laiv sist søndag var det så mye mygg at jeg holdt på å dø. Hjalp ikke noe at vi var like ved et vann og jeg måtte ligge bevistløs der ganske lenge, og bare føle de jævlene stikke meg. Grrr.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Jeg bor mellom bakkar og berg oppi Gudbrandsdalen. Er ikke så veldig plaget av smådyr sånn til vanlig, men det kan være ille nok.
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
- Father Chains
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Hvilket bartelag måtte det så være? Du kan da vitterlig ikke mene RBKKjetil wrote:Skal nok ta turen på Lerkendal når Start kommer på besøk for å vaske gulvet med bartelaget.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
En ny bodøværing! Velkommen på laget! Det består av meg og Ajah!, men så hvidt jeg vet er det ingen flere. Har du kommet langt i serien?
Forresten Ajah!, gikk du i borgertoget? I så fall, under hvilken fane?
EDIT: Når jeg begynte å tenke på det er vel Wolfbrother også herifra?
Forresten Ajah!, gikk du i borgertoget? I så fall, under hvilken fane?
EDIT: Når jeg begynte å tenke på det er vel Wolfbrother også herifra?
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Bor du på mørkvedsiden, eller på bysiden av Junkerfjellet Wolfbrother?
Er du lokalkjent Kjetil?
Liri, Bodøhalvøya er ikke så sto at det gjør noe, og på en sånn militærflyplass må de jo ha drivstoffdepo, bunkere, brakker, messer, hangarer, parkeringsplass til bilene, treningsplass for hundepatruljene (dem er det egentlig skremmende mange av
) osv.
Og Nyave, jeg tror ikke det finnes et eneste menneske som har TV2 Norge som ikke vet hvor Rognan ligger.
Er du lokalkjent Kjetil?
Liri, Bodøhalvøya er ikke så sto at det gjør noe, og på en sånn militærflyplass må de jo ha drivstoffdepo, bunkere, brakker, messer, hangarer, parkeringsplass til bilene, treningsplass for hundepatruljene (dem er det egentlig skremmende mange av
Og Nyave, jeg tror ikke det finnes et eneste menneske som har TV2 Norge som ikke vet hvor Rognan ligger.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
*rette opp handa*davram bashere wrote: Og Nyave, jeg tror ikke det finnes et eneste menneske som har TV2 Norge som ikke vet hvor Rognan ligger.
(Eller, ikkje om du med "har TV2 Norge" meinar EIG det. 'Cause I've not got that kind of money)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte