Studentliv og skole
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Skole er hva man gjør det til. Videregående er ikke egentlig tøffere, det er bare neste steg. Og faglig er det egentlig ikke vanskelig, bare man gir seg selv tid til å ta det inn. Men det er like viktig å ha det godt sosialt. Høres teit ut å si det, men på videregående skaper man gjerne venner som man har resten av livet sitt.
Noen som vet hva kardialtegnet på eksamenstid er for meg? Jeg antar admins og en del av de eldre brukerne her kjenner til fenomenet...
Noen som vet hva kardialtegnet på eksamenstid er for meg? Jeg antar admins og en del av de eldre brukerne her kjenner til fenomenet...
Urban tilværelse
Ceres, Har hørt det før... Er klar for å være sosial ja.
Azumiel Det er grunnen til at jeg ble sjokka da de så at det bare var lek, rett og slett fordi jeg syns det er beintøfft... Vis Ungdommskolen er en lek lurer jeg virkelig på hva vidergående er.
Snitt over 5!!! Det er sykt... Har jobba ræva ta meg, og har 4.84 kjempe fornøyd egentlig men håper på 4.9, men tror ikke det er mulig.
Men syns dere er trege med muntlig.. Vi hadde det forige uke og er nå igang med avsluttende prosjekt.
Hva kom du opp i?
Azumiel Det er grunnen til at jeg ble sjokka da de så at det bare var lek, rett og slett fordi jeg syns det er beintøfft... Vis Ungdommskolen er en lek lurer jeg virkelig på hva vidergående er.
Snitt over 5!!! Det er sykt... Har jobba ræva ta meg, og har 4.84 kjempe fornøyd egentlig men håper på 4.9, men tror ikke det er mulig.
Men syns dere er trege med muntlig.. Vi hadde det forige uke og er nå igang med avsluttende prosjekt.
Hva kom du opp i?
Som vann til tørst strupe
Vi har hatt avsluttende prosjekt.Sisnera wrote:Ceres, Har hørt det før... Er klar for å være sosial ja.
Hva kom du opp i?
Kom opp i matte skriflig og kommer garantert til å komme opp i matte i morgen. Med min flaks blir nok temaet geometri også...
Jo, men dette er en skriftlig eksamen. 5 timer med spørsmål som f.eks hvorfor er man tilbakeholdende med angiotensin1reseptor antagonist hos hypertonikere med nyresvikt som allerede står på ACE-hemmere, betablokkere og calsiumblokkere?Sisnera wrote:Du skal bli lege, ikke sant?
Høres jo ikke så ille ut... Men å prate 30min om det, høres litt ille ut.
(jeg kan det nå, men var ikke helt sikker da jeg leste eksamensoppgaven i går...)
Urban tilværelse
posta sammtidig som Azumiel, så sa det ikke.
Matte hadde jeg også skriftlig... håper det gikk greit, men syns del 3 i år var tøff... Mye vannskelig geometri... Får dere samme som oss... isfall vet jeg ca hva dere får...
Men hvaslag prosjekt hadde dere? Ei venninne av meg hadde kun skriftlig innviduel innlevering, vi har gruppe på 4 fremføring...
Cerest, det er helt greskt for meg. Men satser ikke på å bli lege jeg da... Tror jeg vil bli kontor arbeider eller noe.
Matte hadde jeg også skriftlig... håper det gikk greit, men syns del 3 i år var tøff... Mye vannskelig geometri... Får dere samme som oss... isfall vet jeg ca hva dere får...
Men hvaslag prosjekt hadde dere? Ei venninne av meg hadde kun skriftlig innviduel innlevering, vi har gruppe på 4 fremføring...
Cerest, det er helt greskt for meg. Men satser ikke på å bli lege jeg da... Tror jeg vil bli kontor arbeider eller noe.
Som vann til tørst strupe
Ceres heter jeg... men Cerest var jo i og for seg pent det også.Sisnera wrote: Cerest, det er helt greskt for meg. Men satser ikke på å bli lege jeg da... Tror jeg vil bli kontor arbeider eller noe.
Selv hadde vi et prosjekt om sex og samliv i tiende... Tror det var på den tida da det var inn å ikke gi karakterer på prosjektarbeid.
Urban tilværelse