Facebook

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Er du på Facebook?

Ja
18
56%
Nei
14
44%

Total votes: 32

Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Stilig med Wot gruppe. Men er nå litt skummelt da, tross i at jeg har lagt ut mye bla. her.

Navn sier jo ingenting om hvem du er. Men det som blir lagt ut på nettet får du aldri bort igjen da.
Som vann til tørst strupe
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Hva er egentlig Facebook, annet enn et stort forum med en del ekstra funksjoner? Jeg aner ikke, men det er dette inntrykket jeg har fått av greia. Og forumer foretrekker jeg i den mindre, mer spesialierte typen, slik som dette her.

Dessuten virker det ikke særlig fristende å bli lagt til som "venn" av folk jeg gikk på ungdomsskolen med, og som jeg hater, som vet at jeg hater dem, som hater meg, og som jeg vet hater meg, slik som søstra mi har opplevd en del ganger.

Og selv om den albumoftheday.com/facebook-greia virka litt som en konspirasjonsteori, så er terms of service-avtala deres fullstendig latterlig. Greit nok, jeg tror ikke amerikanerne kommer til å komme og hente meg om natta og skyte meg i skogen fordi jeg er sosialist og sier det på Facebook, men det er noe med selve prinsippet, om at de forbeholder seg retten til å gi all informasjon videre, og alt det der.

Så nei, jeg er ikke på Facebook. Jeg har mer enn nok med bloggen min, andres blogger, de tre-fire forumene jeg prøver å være aktiv på, og MSN. Holder lenge.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Er vel egentlig enig med deg der terje...

Syns det blir dumt...
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Terje wrote:Dessuten virker det ikke særlig fristende å bli lagt til som "venn" av folk jeg gikk på ungdomsskolen med, og som jeg hater, som vet at jeg hater dem, som hater meg, og som jeg vet hater meg, slik som søstra mi har opplevd en del ganger.
Dude. Har du sosiale antenner, har du eventuelt hatt det?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Dude, jeg trodde at visste at svaret på de spørsmålene var "nei" og "nei". Hvilket tvinger meg til å returnere spørsmålet, er jeg redd.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jeg måtte bare være sikker. Og svarene mine er ja, og ja.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Går du rundt og hater folk du har gått på ungdomsskole med?
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jeg? Slett ikke.

Men siden du antageligvis ikke siktet til meg, som fortsatt går på ungdomsskolen kan jeg egentlig overse spørsmålet.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Jepp, det kunne du fint ha gjort :=)
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

For min del hater jeg ingen av dem jeg gikk med på ungdomsskolen, men jeg hav veldig lite til overs for en god del...

:lol:

Av jentene i klassen min er det f.eks kun jeg som har tatt universitetsutdannelse etter videregående. Eller - noen har blitt førskolelærere og liknende. Jeg hadde ikke så mye til felles med dem da vi vokste opp, og nå har jeg enda mindre... Tre av elleve har minst ett barn nå, i en alder av 21. Tenker resten bare går og missunner dem...
Urban tilværelse
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

For et liv å ha unger i en alder av 21... Du blir jo utbrent før du er 40.. Sikkert koselig å sånt, men syns det er så sykt tragisk med 40år gamle mødre som går på byen for å leve livet. Men de som er fornøyde med det, de får jo lov da...
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jeg synes nesten det er mer tragisk med de som begynner å få barn fra 35-40. Ikke minst for barna sin del.

Ceres: Ser du ned på dem fordi de ikke tar seg universitsutdannelse?
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Kanskje... fin en god blanding... greit nok at de får unger som 21åringer. men vis de da skal leve livet som 40åringer dra på byen og bli drittings osv. det er da det blir tragisk.

leser fortere enn jeg tenker så rekker ikke å forstå hva jeg leser bestandig... eller hva jeg skriver :oops:
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Det har det da vel aldri vært noen tvil om ? :)
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Her skjer ting såpass fort om dagen at jeg tror du må skrive navn på når du snakker, Kjetil.
Post Reply