Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
En liten hilsen fra meg. Befinner meg naa i Tokyo, kom for en time sia med Shinkansen fra Fukuoka. Har vaert der siden loerdag, hvorpaa vi ankom fra Kyoto. Japan er konge. Helt fantastisk overveldende merkelig rart. Regner ikke med aa dukke opp paa forumet foer jeg er hjemme i Norge igjen, saa dere faar ha det fint. 
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
the black wind
- Hengiven

Akira wrote:En liten hilsen fra meg. Befinner meg naa i Tokyo, kom for en time sia med Shinkansen fra Fukuoka. Har vaert der siden loerdag, hvorpaa vi ankom fra Kyoto. Japan er konge. Helt fantastisk overveldende merkelig rart. Regner ikke med aa dukke opp paa forumet foer jeg er hjemme i Norge igjen, saa dere faar ha det fint.
misuner deg
har lyst til å reie til japan og en eller annen gang skal jeg det og
håper du har det kjekt der nede da
btw så har jeg på em måte stoppet å komme tild dette forumet
forlatt det? kansje men men
like a butterfly i fly
like a rock i fall
like a rock i fall
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
I helga skal jeg til Rognan for årsmøtet i BURG Nordland (Barne og Ungdoms Revmatiker Gruppe.) Særingende der nede har vel neppe noe mye internett å snakke om. Hvis jeg kan skal jeg skjekke innom. Er tilbake senest på tirsdag (håper jeg da.)
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Okai. Unyttig informasjon følger:
Jeg skal ikke reise bort, jeg har vært borte
Som noen kanskje har lagt merke til, håper jeg, har jeg vært veldig fraværende den siste tiden. Dette skjønte jeg fort da jeg nå skulle oppdatere meg litt. Puh.
Jeg har hatt ufattelig mye bøll med pcen min, og har byttet den flere ganger den siste tiden. Samtidig begynte en gnagende samvittighet å fortelle meg at det var slemt gjort å bare forlate dere. For å døyve følelsen leste jeg KoD en gang til, denne gangen Mortens fortreffelige oversettelse.
Etterhvert begynte jeg også å savne enkelte av folka her. Livet manglet liksom en viktig del når jeg ikke fikk lest min dagelige dose Terje-Loki spam, sarkasme ala Kjetil, nerdete refferanser, og ikke minst, jeg fikk ikke ergret meg over alt det tullete spammet som kom fra den yngre garden.
Livet ble liksom litt tomt. Så. Det måtte jeg få gjort noe med. Eh. Og som sagt så gjort. Her er jeg da.
Jeg skal ikke reise bort, jeg har vært borte
Som noen kanskje har lagt merke til, håper jeg, har jeg vært veldig fraværende den siste tiden. Dette skjønte jeg fort da jeg nå skulle oppdatere meg litt. Puh.
Jeg har hatt ufattelig mye bøll med pcen min, og har byttet den flere ganger den siste tiden. Samtidig begynte en gnagende samvittighet å fortelle meg at det var slemt gjort å bare forlate dere. For å døyve følelsen leste jeg KoD en gang til, denne gangen Mortens fortreffelige oversettelse.
Etterhvert begynte jeg også å savne enkelte av folka her. Livet manglet liksom en viktig del når jeg ikke fikk lest min dagelige dose Terje-Loki spam, sarkasme ala Kjetil, nerdete refferanser, og ikke minst, jeg fikk ikke ergret meg over alt det tullete spammet som kom fra den yngre garden.
Livet ble liksom litt tomt. Så. Det måtte jeg få gjort noe med. Eh. Og som sagt så gjort. Her er jeg da.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Har savna alt ved deg jeg Kjetil
Jeg måtte bare trekke frem en av de tingene jeg har savna mest. Men etter at du hjalp meg til en 6er i matte, kan jeg jo ikke la være å opphøye deg til evig tid. 
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Vi har alle savnet deg noe ekstremt Faile
.
Jeg antar at du bla. siktet til meg når du snakket om "alt det tullete spammet som kom fra den yngre garden." og jeg vil bare si at det ikke er tullete, det bare mangler mening, er usaklig og... Egentlig sier jeg at det er tullete nå, ikke sant
?
Jeg antar at du bla. siktet til meg når du snakket om "alt det tullete spammet som kom fra den yngre garden." og jeg vil bare si at det ikke er tullete, det bare mangler mening, er usaklig og... Egentlig sier jeg at det er tullete nå, ikke sant
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Hm. Regna med at det var noe i den duren jadavram bashere wrote:Vi har alle savnet deg noe ekstremt Faile.
Jeg har i alle fall savna alle dere