davram bashere wrote:Og jeg som trodde at folk flest avskydde tvangsekteskap, men så er vel ikke brukerne av dette forumet som folk flest (enhver som frivillig setter seg ned for å lese en serie på over 7000 sider bla, bla, bla. Antar at alle har hørt det der.)
Men Sinsera; bruk den tiden du kan sammen med besterforeldrene dine. Når de er døde er det forsent.
Hvorfor er det egentlig så mange som ikke liker fisk? Fisk er jo noen vakre skapninger (nå regner jeg inne med breiflabb og uer, men det er en hel del slike i vår art også!) de smaker godt (som regelt) og de er sunne og næringsrike. Kan ikke se noen grunner til å ikke like fisk. Mener å ha lest at en av våre elskede admins (er det foresten noen spesiell grunn til at 7 av deres 8 høyst hellige navn begynner på S???) synes at "...torsk for meg har en fæl smak og uhyre vond konsistens." (Fisk, torsk og annet med fæl konsistens tråden)
Jada jada, vet det, men når selv faren min er lei dem og de ikke får lov til å komme på besøk til oss mer er det ikke lett.
Og ser det jeg også, har ikke lyst til at de skal dø, og sånt, og man er jo glad i dem. Men vis de bare kunne holde kjefte om sånt i 5min så hadde det vert bra.
Hehe, ja innimellom ønsker man at de kunne holde kjeft. Mine gjennlevende er litt morrsome: Hver eneste gang en av mine kvinnelige slektninger har omgangssyken er de plutselig blitt gravide! Morro til å begynne med, men slitsomt i lengden
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Bestemora mi har to søstre som hører dårlig, og alltid snakker veldig høyt i munnen på hverandre. Pluss at hver gang de er hos oss, må de reise til naboen for å se på Hotell Cæsar fordi vi ikke får inn kanalen. Det er jo mest morsomt, og jeg er jo veldig glad i dem, men det kan også som du sier være litt irriterende.
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
Fint å høre at det er andre. Syns det høres ut som de fleste forguder besteforeldrene sine. Jeg er så "heldig" at alle fire er i live, med alt som det fører med seg. Men ja man er glad i dem, og jeg kommer sikkert til å få meget dårlig sammvitighet for at jeg ikke tilbringer mer tid med dem. men det er da ikke bare bare...
davram bashere (Vis det ikke er riktig nå, er det din skyld, jeg kopierte...) hørtes morsomt ut de første gangene som du sier, men innbilt graviditet er tragisk, i det lenger løp.
Besteforeldre er egentlig veldig egenrådige, syns jeg.
Jepp, når jeg blir gammal og ikke lenger er meg selv ser jeg ingen grunn til at jeg burde leve, men man burde kanskje skrive under på en sånn kontrakt som ung.
Jeg er imot aktiv dødshjelp, men i noen tilfeller kan det være riktig å ikke hjelpe hvis de blir alvorlig syke. Hvis du er 90+ og har hatt tre slag kan det være greit og ikke bli gjenopplivet den fjerde gangen.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Selvfølgelig er ikke senilitet en grunn i seg selv, men har man skrivd sånn livs kontrakt eller noe på forhånd er det greit. Eller vis en person kommer til å dø i løpet av en måned og har så store smerter at han/hun ikke ønsker å leve, Da er det også greit.
Det er få som klarer å bestemme seg år i forveien for at de vil dø, så det er nok et dårlig valg. Men om sjansen skulle by seg og man vil gripe den, for all del, da er det greit for meg.
Jeg er i mot aktiv dødshjelp, men dette er ikke egentlig tråden for å diskutere dette, er det vel? Dessuten tror jeg temaet har blitt diskutert to-tre ganger på dette forumet allerede.