Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
For de som ikke så det. De nevnte var vokterne min
Bortsett fra Brækar som bare innimellom oppfører seg som han var det.
Har savna dere alle jeg!
men. Nå forlater jeg dere for helga desverre. Skal spille NM i stavanger.
http://nettv.aftenposten.no/player/play ... egory_id=4
Har savna dere alle jeg!
men. Nå forlater jeg dere for helga desverre. Skal spille NM i stavanger.
http://nettv.aftenposten.no/player/play ... egory_id=4
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Jaudå.Faile wrote:*Verdensbildet mitt rakner*
Grr. Hovedsaken er vel at dere har savna meg, og er glade for at jeg er tilbake?
Lykke til med rugbykampane då! De får banke vitet ut av dei andre.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Av en aller annen grunn kan man få følelsen av at mage folk ikke har savnet deg. Slemme folk, vær snill med Faile nå da, ellers så drar hun kanskje sin vei (:(), og det vil vi vel ikke, vil vi vel?
Tøffe jenter. Var du intervjua?
Håper dere vinner Faile
Tøffe jenter. Var du intervjua?
Håper dere vinner Faile
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Så ikke Faile, men den gangen vi møttes var hun... tja, skal vi si "noe annerledes kledd"? Ikke en tannbeskytter i milsomkrets. 
Og selvfølgelig har jeg savna deg, Faile! Har riktignok ikke vært her så mye, ei heller har jeg vært på MSN mye (men det er jeg jo aldri), så jeg har ikke merka mye av at du har vært borte, men jeg har savna det like fullt.
Det samme gjelder for øvrig for mange av dere andre. Men Håvard, Kalle og Ingvild er så mye enklere å kommunisere med enn dere; slipper å bruke hendene like mye. (Selv om Håvard "liker" det, han også.
)
Og selvfølgelig har jeg savna deg, Faile! Har riktignok ikke vært her så mye, ei heller har jeg vært på MSN mye (men det er jeg jo aldri), så jeg har ikke merka mye av at du har vært borte, men jeg har savna det like fullt.
Det samme gjelder for øvrig for mange av dere andre. Men Håvard, Kalle og Ingvild er så mye enklere å kommunisere med enn dere; slipper å bruke hendene like mye. (Selv om Håvard "liker" det, han også.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.