Bilde show-off

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Bokmålsordboka
TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)
gaid I guide el. gaid m1 (eng., opph fr)
1 reiseleder, reisefører; omviser ha skandinavisktalende g-
2 reisehåndbok lommeg-, reiseg-
3 håndbok, samling av retningslinjer en geologisk, en historisk g-

:=)

Ellers ser jeg ikke bort ifra at Terje får besøk av en 167kilos homofil russer på døra i nærmeste fremtid, hører rykter om at de leiter etter bytter på diverse fora.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Jeg driter i om Språkrådet har sagt at "gaid" er en akseptabel skriveform, all den tid den er uhyggelig stygg. Og folk må mer enn gjerne få lov til å bruke slike stygge ord, så lenge de ikke bruker dem om meg.

Angående feite, homofile russere, så skal man da alltids klare å overleve et møte med en slik en.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Hehe, du blir nok vant med det, om en 15- 20 år.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Vel, lykke til med jobben. :wink: Og må si meg enig i at "gaid" høres stygt ut.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Kjedet meg litt i går kveld, og tullet dermer litt med et par bilder jeg tok av en rose Akira gav meg til bursdagen min. Ikke spesielt avansert, men liker bildene :)

Image

Image

Image

Laget to til også, men jeg synes ikke de ble så bra. Så gidder ikke å legge ut :P
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

De var fine :)

Kan du legge ut orginalbildet?
. . .
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Oki, her kommer de. De er fine de også, men litt for lyse og nesten rosa for min smak... :P

Image

Image
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Likte det øverste av de redigerte bildene best. Det virket mer kraftfult.

Men fy Akira! Bare en rose! Tsktsk du burde kunne bedre enn som så. Sats på hjerteformet konfekt og gullsmykker med "Elsker deg" el. gravert på innsiden neste gang.

Det må sies at gaid er et jævlig stykt ord.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Fy? FY? MEG? Hva i helvete? Tror du ikke jeg vet åssen en behandler kvinner med stil? Den ene rosen var jævlig dyr, dessuten er det en viss symbolikk i å gi bare én rose. Men nå er ikke jeg og Lieungh sammen lenger, så det er helt irrelevant. Jeg tror ikke DU skal leksjonere meg om hvordan man skal være romantisk og en skikkelig gentlemann.
Og i forhold til denne saken så er det også helt irrelevant om din uttalelse var ment som en spøk eller ikke.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Kvalitet over kvantitet som alltid.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Jepp, kvalitet er en sikker vinner. Mener nå jeg.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Akira wrote:Fy? FY? MEG? Hva i helvete? Tror du ikke jeg vet åssen en behandler kvinner med stil? Den ene rosen var jævlig dyr, dessuten er det en viss symbolikk i å gi bare én rose. Men nå er ikke jeg og Lieungh sammen lenger, så det er helt irrelevant.
Ser det på reaksjonen din, ja...

(Any particular reason you feel the need to stress not being with this girl anymore over and over on the board, by the way? Når ein no uansett har tatt opp dette med å te seg som "ein gentleman")
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

Akira wrote:Jepp, kvalitet er en sikker vinner. Mener nå jeg.
ja, vi ser jo hvor bra det endte. :roll:
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Whatever, jeg har ikke dratt denne saken opp et utall ganger. Dessuten er det ute av verden nå.

Stine: Vel, da jeg overleverte rosen var det uansett for seint. Men jeg visste det ikke. Jeg vet nok hvordan man oppfører seg skal dere vite. Men når en jente er blind og ikke ser lenger enn sin egen nese, til tross for alt man gjør for henne, så er det ikke stort vi menn kan gjøre uansett, er det vel?

Og med det tenker jeg vi sier en stopp for denne gang. I rest my case.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Akira wrote:Men når en jente er blind og ikke ser lenger enn sin egen nese, til tross for alt man gjør for henne, så er det ikke stort vi menn kan gjøre uansett, er det vel?
Min heller ukvalifiserte reaksjon på det der er egentleg at du er ganske snål om du kjem så tett inn på nokon før du oppdagar det du no framstiller som eit uoverkommeleg problem meir enn at "aha, vel, om ho var så umogeleg, så". :roll:

(Forresten, fordi eg ikkje kan dy meg: når blei det NEGATIVT at ein blind person klarar sjå HEILT til tippen av si eiga nase?! :o :) )
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Post Reply