Hva sier man når kjæresten slår opp fordi han synes at du er for god for han, og dermed synes det blir feil at dere er sammen, for å få han til å skifte mening?
Det er antakeligvis en grunn til at dere ikke er sammen lenger dersom han ønsket å slå opp. Dersom dere med tid og stunder blir gode venner igjen og følelsene fortsatt er der kan det jo hende at det blir noe. Ville ikke vært for optimistisk dersom jeg var deg.
Mhm. Bare å si rett til den personen du fremdeles er veldig gla i at du ikke liker vedkomne mer. Da tenker jeg det hjelper å komme drassende med "fremdeles venner" greia etterpå...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Heey! Har du ikke medlidenhet i deg?? Kanskje dama du slår opp med går og tar selvmord!!(særlig)
Eller kanskje hun bare slår til deg og går sin vei
Men det går an å skåne kvinnfolk ltt'a.
Er ikke bare guttene som slår opp da, jenter... Vet ikke helt om jeg ville sagt at jeg er glad i noen, men at jeg ikke liker dem lenger heller Faile. Man må som regel bare si det som virker riktig. Ofte er det vel slik at det gjerne er litt gjensidig. Til en viss grad i hvert fall.
Tenker nok du har rett der Ceres. Men jenter på min alder er litt drama Queen innimellom. Hørt om få jenter som knuser gutte hjerer faktisk,.. Mekrelig