Når har du bursdag?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Wolfbrother wrote:April her. Mer konkret den 6 april.
Mye bedre enn syvende
Slår deg!!
PS:den sjette er en drittdag
Last edited by davram bashere on Sun Feb 11, 2007 22:27, edited 1 time in total.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Skjerpings folkens, diskusjon angående hvilke datoer som er bra eller ikke er lite ønsket. Denne tråden er rimelig smal områdemessig, så jeg foreslår at vi holder oss der. Dersom dere ønsker å diskutere alderdom er det selvfølgelig mulig å starte opp ny tråd.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Går ut fra at du registrerte deg på tolkiens.net for å reklamere litt for tidshjulet.net en gang i tida, for der så jeg i hele forrige uke at bursdagen til en viss "eisa01" nærma seg med stormskritt. Og har man elefanthukommelse, så har man elefanthukommelse.Eivind wrote:Takk!Terje wrote:Er litt usikker på om dette er rett sted, men uansett:
Gratulerer med dagen, Eivind!
Hvordan visste du det egentlig?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

ImponerendeTerje wrote:Går ut fra at du registrerte deg på tolkiens.net for å reklamere litt for tidshjulet.net en gang i tida, for der så jeg i hele forrige uke at bursdagen til en viss "eisa01" nærma seg med stormskritt. Og har man elefanthukommelse, så har man elefanthukommelse.Eivind wrote:Takk!Terje wrote:Er litt usikker på om dette er rett sted, men uansett:
Gratulerer med dagen, Eivind!
Hvordan visste du det egentlig?
. . .
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg vil med dette uttrykke min varmeste gratulasjon til vår kjære Faile, som i dag fyller intet mindre en et halvannet dusin år. Gratulerer, og måtte du ha en fortreffelig bursdag!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Asphyxiate
- Den Fortapte