ADVARSEL--ANG. HP7

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

ADVARSEL--ANG. HP7

Post by Siri Sedai »

Dagbladet Nett har en artikkel om den nye boka som er pirat lagt ut på nett. Under er det kommentarer. Ikke les dem! En av dem røper handlinga.

:evil: Var uheldig og fikk se første linja p det som drittsekken skrv....grrrrr :evil:
så får jo håpe det er fleip da, men hvis ikke , så er dere hermed advart!
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Det er nok ikke en fleip. Jeg har hele greia på pdf fil for å se om det var the real deal. Det er det nok, har ikke lest noe da, venter heller på boka. Men det ser ekte ut. Håper bare at ingen klarer å si til meg hvem det er som dør før jeg leser den.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

...Det var akkurat det jeg fikk se..vedkommede hadde skrevet det på første linja, og hjernen min oppfatta ikke at det var noen om røpet noe før det var forseint.......
.derfor jeg advarer!
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Kan ikke fordra at folk gjør sånt! Det er så utrolig irriterende. Men om tre dager vil det ikke ha så mye og si. Da er nok boken ferdiglest.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Æsj, så det på forsida av vg i butikken idag. Utrolig irriterende. Hva får folk til å gjøre sånt? Jaja, ska'kke lese noe før jeg har min personlige verson av boka i hånda, dvs på lørdag
Manbearpig
Post Reply