Hvem skal stå i kø natt til lørdag, og hvor?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Hvem skal stå i kø natt til lørdag, og hvor?
Meg! Berge Libris i Kristiansand. Så skal jeg benke meg, og lese rundt!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Kunne sikkert ha dratt til Molde i går kveld, men like greit å bestille den fra Haugenbok. Fikk ikke gjort så mye på jobb i dag/går (litt fucka døgnrytme, etter å ha lest i nesten 19 timer i strekk), men siden presten er bortreist trenger jeg ikke holde hviledagen hellig.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Pedron Naill
- Hengiven

ENIG!! gidder ikke lese alle HP bøkene på engelsk bare for å få med meg navnene på alle folka på engelsk når jeg bare kan vente på oversettelsenSauegjeteren wrote:Feig som jeg er, venter jeg på oversettelsen.
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Oversettelsene til Bugge er gode de, men det er MYE bedre å lese bøkene på engelsk. Uansett vil de som venter til oversettelsen sikkert få ødelagt mye av boken lenge før den kommer.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Javel Ketil!
Så du noen raringer utenfor Berge!
Kom dit sånn ca kvart på 1. Da var det vel ca 20-30 i kø, mens det utenfor Ark var kanskje et par hundre. De hadde hatt flere annonser.
Var jo litt artig å se på Dagsrevyen fra London åpningen. Der var stemningen omtrent som nyttårsaften år 2000!
Ikke verst for en boklansering.
Så du noen raringer utenfor Berge!
Kom dit sånn ca kvart på 1. Da var det vel ca 20-30 i kø, mens det utenfor Ark var kanskje et par hundre. De hadde hatt flere annonser.
Var jo litt artig å se på Dagsrevyen fra London åpningen. Der var stemningen omtrent som nyttårsaften år 2000!
Ikke verst for en boklansering.
-
davram bashere
- Sitter

Wolfbrother wrote:Oversettelsene til Bugge er gode de, men det er MYE bedre å lese bøkene på engelsk. Uansett vil de som venter til oversettelsen sikkert få ødelagt mye av boken lenge før den kommer.
Eing! Les på engelsk. Om ikke lenge kommer vi til å servere dere spoilere på løpende bånd.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!