Bilde show-off

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Jaja, vel, altså, siden davram var såpass frekk i kjeften, følte jeg at jeg måtte visse ting på plass. Og uansett så er denne saken veldig komplisert, så siden ingen av dere egentlig veit en dritt, så kan dere egentlig bare drite i å si noe som helst. Det med tette relasjoner er ikke alltid så veldig lett vet du Loki. Om du noensinne har vært borti i jente på den måten vil du nok skjønne det. Og angående det med å være blind, det er en uttrykksmåte for å understreke et poeng.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

Uffda!!
En god konsert kurerer gruff.
Minner om at Kvinesdal Rockfestival er stedet ikveld :wink:
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

En god konsert, eller litt sinna musikk. :wink: Men nå regner jeg gruffet som kurert.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Akira wrote:Jaja, vel, altså, siden davram var såpass frekk i kjeften, følte jeg at jeg måtte visse ting på plass. Og uansett så er denne saken veldig komplisert, så siden ingen av dere egentlig veit en dritt, så kan dere egentlig bare drite i å si noe som helst.

Hey, eg uttalar meg ikkje om noko som helst som ikkje du tok opp fyrst. All den tid du nemner noko i eit diskusjonforum går ein gjerne automatisk ut i frå at det kan diskuterast, liksom. Sorry om det ikkje var tilfellet her. ^^
Det med tette relasjoner er ikke alltid så veldig lett vet du Loki.
Never claimed it was. Berre litt merkeleg at du får så tett relasjon med ei som du så seier har det som later til å vere heller åpenbare uoverkommelege feil i dine auge, var alt eg påpeika.
Og angående det med å være blind, det er en uttrykksmåte for å understreke et poeng.
Eh, duh, seier ikkje det, vel. :roll:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Greit, men jeg ikke interessert i å diskutere dette overhodet, var idiotisk at det kom opp i det hele tatt. Så lar vi det være med det. :wink:
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Jeg var borte fra bloggen min i to dager, og da jeg kom tilbake hadde spamfilteret sendt diabolske mengder spam til sortering:

http://img521.imageshack.us/img521/3575 ... pammi2.png
("Comments for moderation" i høyre margmeny.)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

vi fikk et nytt familiemedlem i går, da pappa fant en stakkarslig liten kar liggende og kave midt i veien. måkemamma fløy frustrert frem og tilbake, men kunne jo ikke plukke opp babyen sin. vi kunne ha laget et rede til han et annet sted, så kunne mamsen fôret han der, men det er ikke så lett å finne noe kattesikkert område her i gården...
så vi lot han flytte inn sammen med marsvinet, og de lever i sus og dus og harmoni. mamma syntes pelle var et passende navn, så det ble det.
han skriker etter mat omtrent tre ganger i timen, og har i løpet av natta blitt en racer på å løpe. :shock: han har ikke noe valg egentlig, ettersom marsvinet spiser opp redet hans hele tiden... :roll:

Image
kattene er veldig flinke til å passe på den lille....

Image

Image
pelle og marsvinet (som forøvrig ikke har noe navn, selvom han har bodd her i flere år :P)

Image
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

såååå shjønnn!

Lykke til med den nye kjeledeggen!
Hva skal en sånn ha og spise?

Vi hadde en svimeslått spurv på besøk her for ikke lenge sida. Den hadde flydd i vinduet. Heldigvis kom den seg etter et par timer og kunne slippes ut igjen.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Jeg antar at det er en måse?

Måser spiser det meste, men fisk er ofte en favoritt (av en eller annen grunn ser de ut til å like seilever spesielt godt.) Hvis det ikke er mulig å skaffe spiser de alt fra pizza til restavfall.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

davram bashere wrote:Jeg antar at det er en måse?

Måser spiser det meste, men fisk er ofte en favoritt (av en eller annen grunn ser de ut til å like seilever spesielt godt.) Hvis det ikke er mulig å skaffe spiser de alt fra pizza til restavfall.
nei, det er en måKe! :P

han blir fôret på makrell i tomat, og vått brød (så får han i seg vann), stort sett. kattemat var også populært.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Er det noen stor forskjell på måke og måse??

Anyway, vi har besøk av et ekorn på hytta!! Den kommer på besøk hvar dag og spiser nøtter, av og til fra hånden min!! :D
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Chiad wrote:Er det noen stor forskjell på måke og måse??

Anyway, vi har besøk av et ekorn på hytta!! Den kommer på besøk hvar dag og spiser nøtter, av og til fra hånden min!! :D

Måke er noe man gjør forran inngangen når det snør.

Hører at ekorn skal smake godt, men man trenger vel en del av dem for at det skal bli et måltid...
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Døh..vett det altså...men jeg mente fugler, pappskalle.(som du sikkert visste hva jeg mente)
Hører at ekorn skal smake godt, men man trenger vel en del av dem for at det skal bli et måltid...
Så du sier altså at jeg skal prøve å samle opp et par til og fete dem opp og derreter finne geværet og så BANG!! Lurer på om det vil smake litt mye krutt..og om de er gode å spise..

Men åssen får du satt inn et bilde du har laget på paint? Lagde en gakkgakk på ca. en 30 min. tror jeg og greier ikke å få satt det inn her..
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Du må laste det opp først; bruk f.eks. http://imageshack.us . Deretter kan du poste hele bildet, eller bare ei lenke til det. Easy as pie, når du bare vet hvordan. ;)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Chiad wrote:
Døh..vett det altså...men jeg mente fugler, pappskalle.(som du sikkert visste hva jeg mente)

Jeg visste utmerket godt hva du mente, og jeg vil ha meg frabedt å bli kallet pappskalle. Det skader mitt etterhvert noe oppblåste ego.

Måse og måke er samme fugl, bare litt forskjellig skrivemåte. Etter min erfaring sier de fleste som bor nordaførr måse, mens søringer sier måke
Chiad wrote:
Så du sier altså at jeg skal prøve å samle opp et par til og fete dem opp og derreter finne geværet og så BANG!! Lurer på om det vil smake litt mye krutt..og om de er gode å spise..

Nei så absolutt ikke! Bruke gevær på så små dyr :shock: Ska du ta livet av ekkorn er vel snare (hvis de er vill) og kniv (hvis man aler dem opp) det beste å bruke.

Etter det jeg hører skal de smake litt som kaniner, som smaker litt som kylling. Så hvis du liker kylling er det mulig at du ogdå liker ekkorn.
Post Reply