var i london når the half-blood prince kom ut, og det var mye å se på. forøvrig fant vi oss en liten boksjappe i utkanten av sentrum, for å unngå timevis med kø. der serverte de allsmaksbønner og pumpkin juice, og vi hadde en fantastisk hyggelig kveld der. vi fikk til og med en bok til på kjøpet, og en sånn fin harry potter-papirpose til å ha boken i.Siri Sedai wrote:Javel Ketil!
Så du noen raringer utenfor Berge!
Kom dit sånn ca kvart på 1. Da var det vel ca 20-30 i kø, mens det utenfor Ark var kanskje et par hundre. De hadde hatt flere annonser.
Var jo litt artig å se på Dagsrevyen fra London åpningen. Der var stemningen omtrent som nyttårsaften år 2000!
Ikke verst for en boklansering.
vi lo litt av alle de som fortsatt sto i kø da vi var på vei tilbake til hotellet langt på natt, utenfor de store many-storied bookshopene i sentrum, mens vi hadde hatt bøkene våre i handa ti over tolv.
i år måtte jeg dessverre vente til han jeg bor hos for tiden ble ferdig med potter'n før jeg fikk begynt, da jeg ikke har bil, og er langt oppi skauen ved kongsvinger et sted. har femti sider igjen, og de skal jeg nok kose meg med nå hvert øyeblikk!