Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Ha ha...Deg og Chiad, men mes deg. Det er du som gjør at jeg kan poste så mye *love*
Men har faktisk ikke fått en eneste advarsel pga. spam etter sommerferien *stolt* ] Joda. Denne. - Sauegjeteren
Sikker?*kremt*
Jeg er her, jeg, selv om det ikke ser slik ut.
(OK, dette er vel bare SPAM?)
Som vann til tørst strupe
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
davram bashere
- Sitter

Er ikke mye aktivitet her om dagen, så jeg veit ikke om noen vil legge merke til det, men jeg forsvinner til Tsjekkia imorgen. Tilbake om litt over ei uke.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Pedron Naill
- Hengiven

la merke til det jeg...
skal på komf-leir til vaulali i helgen drar nå om ca 5 timer og kommer hjem kankje 15 tia (søndag). dataen vår er oså helt krasj (må kjøpe ny faktisk)
så nå sitter jeg på pappa sin PC (uten lov da
)
nå er jeg tilbake, forsatt på fars PC.. (og fortsatt uten lov
)
*PS:sorry for dobbelpost
Lotta: Hvilken dobbelpost?
åh, den er bort nå jah, ok. kanskje jeg sletta den andre eller noe...
skal på komf-leir til vaulali i helgen drar nå om ca 5 timer og kommer hjem kankje 15 tia (søndag). dataen vår er oså helt krasj (må kjøpe ny faktisk)
så nå sitter jeg på pappa sin PC (uten lov da
nå er jeg tilbake, forsatt på fars PC.. (og fortsatt uten lov
*PS:sorry for dobbelpost
Lotta: Hvilken dobbelpost?
åh, den er bort nå jah, ok. kanskje jeg sletta den andre eller noe...
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
-
Pedron Naill
- Hengiven

GRATULERER!
det har jeg alt sagt på en pm men likevel, jeg var kanskje den enste som viste det.
det har jeg alt sagt på en pm men likevel, jeg var kanskje den enste som viste det.
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
-
davram bashere
- Sitter