Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Pedron Naill
- Hengiven

omtrent det samme som meg... det bilde over rabla jeg bare fort ned... trykk på det for at det skal bli ''større'' på ''magisk'' vis
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
-
Pedron Naill
- Hengiven

Last edited by Pedron Naill on Thu Aug 23, 2007 16:48, edited 1 time in total.
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
-
Pedron Naill
- Hengiven

jeg er ikke flink til å tegne for hånd.. er heller litt for dårlig. så du kommer nokk aldri til å se en tegning tegnet for hånd av meg, Beklager på det sterkeste 
Nå er du slem
Men bedre enn enkelte andre ting helt klart.
http://bilder.vgb.no/2244/img_43a6d1b96721d.jpg
Dette her foreksepel
Jagu meg, Hvordan sjedde detjeg har blitt kalt kunstner
Men bedre enn enkelte andre ting helt klart.
http://bilder.vgb.no/2244/img_43a6d1b96721d.jpg
Dette her foreksepel
Som vann til tørst strupe
-
Pedron Naill
- Hengiven

du sa det var kunstnerisk altså siden jeg laget det er jeg en kunstner... men jeg vil ikke gi inn for presset om en tegnet tegning(for hånd)Sisnera wrote:Jagu meg, Hvordan sjedde detjeg har blitt kalt kunstner![]()
-
Pedron Naill
- Hengiven

vell det hjelper jaffal ikke å mase i helga, skal på hytta
snakkes på søndag
snakkes på søndag
jeg må rappe scaneren bare... mmm hvorfor er pappa så mye hjemme? og mamma for den saks skyld
Edith:
Nå har jeg fått skriveren og nok en gang legger jeg bilder, hele sommer koleksjonen

min eneste akvrael denne sommeren

Et lite selvportret, vurdere å bruke det som Avatar, hva mener dere?

Opprinelig skulle dette bli Mat, men tror slutt resultatet lignet mer på Rand, eller?

et par nesten vellykete resultater. Bortsett fra det enne i høyre hjørne, et uvelykket ekspriment på å tegne alv.

Min lenge forsømte rollespill figur, eller hvordan jeg ser for meg henne.
(litt lang hals kanskje, men ellers stemmer det.)

Et lite forsøk på å tegne Elayne.
Så da håper jeg noen kan fortelle meg hvor feilene mine ligger sånn at jeg kan rette dem opp.
Edith:
Nå har jeg fått skriveren og nok en gang legger jeg bilder, hele sommer koleksjonen

min eneste akvrael denne sommeren

Et lite selvportret, vurdere å bruke det som Avatar, hva mener dere?

Opprinelig skulle dette bli Mat, men tror slutt resultatet lignet mer på Rand, eller?

et par nesten vellykete resultater. Bortsett fra det enne i høyre hjørne, et uvelykket ekspriment på å tegne alv.

Min lenge forsømte rollespill figur, eller hvordan jeg ser for meg henne.
(litt lang hals kanskje, men ellers stemmer det.)

Et lite forsøk på å tegne Elayne.
Så da håper jeg noen kan fortelle meg hvor feilene mine ligger sånn at jeg kan rette dem opp.
Som vann til tørst strupe
-
Pedron Naill
- Hengiven

vell mange steder der det ikke er tegnet ble det veldig lyst, dermed og vanskelig å se, men jeg kan/vil ikke kritisere for jeg har ikke noe grunnlag for det, siden jeg ikke tegner selv. (BASTA, slutt å maaaaaaaaasSisnera wrote:Så da håper jeg noen kan fortelle meg hvor feilene mine ligger sånn at jeg kan rette dem opp.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Pedron Naill
- Hengiven