Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Den Fortapte
-
- Sauegjeter
-
- Sitter
- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
To.Wolfbrother wrote:Haha, tok det tre bøker før du fant ut at han har humor?
Jeg så på Tyrion som noen gode innfall, men den med Jamie var for planlagt til at det kunne være tilfeldig.
Hvorfor skulle vi bli gale hvis du skiftet sigg Brækar?
PS: Wolfie, skal du på Aspmyra i dag? Mozart United mot FK Ulyd (eller Unoter, husker ikke helt)?
EDIT: Woops! Tok feil av dagene. Det var Gilmt mot Ham-Kam i dag. Og vi vant 6-1

Last edited by davram bashere on Sat Aug 11, 2007 19:05, edited 1 time in total.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
- Sauegjeter
-
- Den Fortapte
Jamie er jo en vittig kar, men mulig det ikke kommer fram i de første bøkene.
(Naturligvis var jeg på Asmyra for å se tidenes Glimt kamp. Tror jeg skal henge billeten på veggen, du syke for en fantastisk kamp
(Naturligvis var jeg på Asmyra for å se tidenes Glimt kamp. Tror jeg skal henge billeten på veggen, du syke for en fantastisk kamp

For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
- Sitter
- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
- Den Fortapte
-
- Sitter
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Ehm... Jeg har ikke noe imot innholdet i siggen din, men jeg har derimot noe mot de to skriveleifene du har prestert å dytte inn. Det burde ikke være så vanskelig å bruke stor bokstav i starten og legge til en "n". Normale skriveregler gjelder jo forøvrig i alt du skriver her på forumetAsphyxiate wrote:Bytter signatur til avslutningen av "Lori" av Travoltas. Litt blodig, kanskje? Tenk da på at dette er skikkelig punk-pop med synth og en fasinasjon av Beach Boys

But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
- Den Fortapte
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Bare for å gjøre om på de mest åpenbare feilene, blir resultatet noe slikt:suddenly she grabbed a knife oh and slowly walked into their room. Lori she stapped Jim in the heart forever they would part. She buried the blade in her throat, oh the blood was all around. The end of a perfect love it dried up i the cold
Suddenly she grabbed a knife and slowly walked into their room. Lori, she stabbed Jim in the heart, forever they would part. She buried the blade in her throat, oh the blood was all around. The end of a perfect love, it dried up in the cold.
Jeg er ikke helt sikker på tegnsettinga, da kommaene burde komme der sangeren tar pauser, men dette er den versjonen som gir mest mening.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
- Den Fortapte
Dæng, det var vel for mye å håpe på at jeg tok en skikkelig ZING! der, men prøvde ihvertfall.Moghedien wrote:Skriveleif er en vits. Og poenget i den vitsen er at skrivefeil er feilskrevet.
Det som er med sangen er at den er ganske rett fram i synginga, får på en måte ikke med seg pauser og slikt, men retter da på det så godt jeg kan... Man skal jo ikke feilsitere
Manbearpig
-
- Kaptein-General
Hvorfor kopierte du ikke bare min versjon, Kvelningsdød? Da hadde du sluppet å fortsatte skrive "stappet" i stedet for "stabbed", og " i the cold" når alle skjønner at det burde være " in the cold ".
-
- Den Fortapte