Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Livsfilosfier og alt annet tilside, det viktigste er at din blodige sigg nå er i korrekt forfatning 
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Hehehe, det der er dårleg gjort mot boka, Lotta, det avsnittet der er faktisk rimeleg bra. Blir som å ha signaturen
"In the end, Lord Tywin Lannister did not shit gold."
- Martin
Ser fullstendig idiotisk ut ute av kontekst, men var ein veldig god del av eit veldig godt kapittel inne i boka. Akkurat som signaturen din.
- Martin
Ser fullstendig idiotisk ut ute av kontekst, men var ein veldig god del av eit veldig godt kapittel inne i boka. Akkurat som signaturen din.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Du har selvsagt rett, men jeg synes selv at det er såpass fornøyelig at jeg ikke ser noen grunn til å skifte. If something makes you happy etc etc...Loki wrote:Hehehe, det der er dårleg gjort mot boka, Lotta, det avsnittet der er faktisk rimeleg bra. Blir som å ha signaturen
- Martin
Men hvis dere synes det er veldig urettferdig mot Goodkind, så skal jeg mer enn gjerne ha et "skikkelig" sitat av ham siggen som ikke får ham til å virke tåpelig.
Dette forutsetter at det faktisk finnes et godt sitat. Og det må også være morsomt - ingen grunn til å gidde å skrive noe i siggen hvis man ikke kan flire av det, ikke sant?
@Davram: Vinter til høst og høst til vår og vinter igjen; ting forandrer seg.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
No er eg, ironisk nok, forvirra. "Geniet"? Meg? Kvifor? 
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Fortsatt forvirra. Ser ikkje kvifor eg skal kallast eit geni verken i ironisk eller normal forstand, eg.
-
davram bashere
- Sitter

Tiden går, men Lotta består (ok slemt mot Gjensidige, men jeg liker If... bedre)Lothair Mantelar wrote:
PS: Du hoppet over sommer. (Og hvorfor hopper du over to årstider hele tiden?)
Fordi du er "litt" over gjennomsnitlig smart og jeg hadde nettopp skrevet et forvirret svar til den filosofiske posten din.Loki wrote:No er eg, ironisk nok, forvirra. "Geniet"? Meg? Kvifor?
Nei Lotta. Jeg er sjeldent ironisk, og når jeg er det legger man merke til at jeg er det.Lothair Mantelar wrote:Kanskje DB var, ironisk nok, ironisk
Derfor. Du er veldig, veldig smart, ergo er du et geni.Loki wrote:Fortsatt forvirra. Ser ikkje kvifor eg skal kallast eit geni verken i ironisk eller normal forstand, eg.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Skjønner du ikke hvorfor jeg hoppet over to årstider er du tydeligvis ikke verdig min oppmerksomhet. Doktoren foreskriver herved at du ser/gjenser "Monty Python and the Holy Grail".davram bashere wrote:Tiden går, men Lotta består (ok slemt mot Gjensidige, men jeg liker If... bedre)Lothair Mantelar wrote:
PS: Du hoppet over sommer. (Og hvorfor hopper du over to årstider hele tiden?)
Eh, takk. Skjønt... "Veldig, veldig smart" er å ta litt vel hardt i. Du har antakeleg langt betre karakterar enn eg nokon gong fekk på din alder, for å sei det slik. 
-
davram bashere
- Sitter

Ser du? Eg hadde 4,9 når eg var ferdig på videregåande, og det var medrekna realfagspoeng og fordjupningspoeng og sånt.
Aldri tatt eit filosofifag i heile mitt liv (vel, bortsett frå exphil på universitetet, men det tel liksom ikkje. Lærte uansett ingenting nytt der bortsett frå namnet på ein del filosofar) Eg kan omtrent ingenting om filosofi, eg berre liker å gjere tankeøvingar som vel blir litt småfilosofiske når ein forsøker uttrykke dei i ord. Men takk for komplimentet.
(Kva ungdomsskulen angår hugsar eg ikkje lengre kva snittet mitt var der. Omtrent det same som på VGS, bittelitt høgare kanskje.)
(Kva ungdomsskulen angår hugsar eg ikkje lengre kva snittet mitt var der. Omtrent det same som på VGS, bittelitt høgare kanskje.)