Og takk skjebne for det. Mennesker har det bedre med begge beina plantet på jorda.Azumiel wrote:Jeg tror mulighetene for det er ca lik null.davram bashere wrote:La oss bare håpe at du ikke blir som Paolini hvis du kommer igjennom
Trolig kommer jeg ikke gjennom i det hele tatt, men vis jeg gjør det,
kommer jeg aldri kunne skrive bøker som kan sammenlignes med Paolinis triologi, hvert fall ikke når det kommer til populæritet.
Når hun blir stor skal hun hete Harald
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Moghedien wrote:Men den som har begge beina på jorda står stille.
Ikke hvis man fester to skåler på undersiden av føttene og så fyller dem med jord. Da har man begge føttene på jorda, samtidig som man beveger seg.
*Nei! Nei! Ikke beroligende, ikke beroligende. Nei! Uææææ!*
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Har nå mottatt respons fra 1 av 4 forlag. Tillater meg å legge ut et lite utdrag fra tilbakemeldingen jeg fikk:
De som har lest og vurdert dette manuskriptet sier bl.a.: "Forfatteren skriver svært godt og morsomt, hans unge alder tatt i betraktning, men i lengden blir dette litt anstrengt, heseblesende og maniert. Han trenger ikke fyre av alle kanonene med en gang. "Less is more." Men språklig sett ligger denne fortellingen høyere enn det meste av det vi får inn, humormessig også. Vi håper inderlig at vi hører fra ham igjen ved en senere anledning."
Syns dette er ganske bra respons jeg
Fikk selvfølgelig ikke utgitt hvis noen lurer på det
De som har lest og vurdert dette manuskriptet sier bl.a.: "Forfatteren skriver svært godt og morsomt, hans unge alder tatt i betraktning, men i lengden blir dette litt anstrengt, heseblesende og maniert. Han trenger ikke fyre av alle kanonene med en gang. "Less is more." Men språklig sett ligger denne fortellingen høyere enn det meste av det vi får inn, humormessig også. Vi håper inderlig at vi hører fra ham igjen ved en senere anledning."
Syns dette er ganske bra respons jeg
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Gratulerer med fin tilbakemelding. ^^
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Siri Sedai
- Den Eldste

-
Pedron Naill
- Hengiven

det ville blitt drit kult.
lykke til med å skrive mer
håper du får gitt ut noe da.. det høres ut som det var ganske nærme.
lykke til med å skrive mer
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
-
davram bashere
- Sitter

Dette er jo fantastisk. Gratulerer.Azumiel wrote:Har nå mottatt respons fra 1 av 4 forlag. Tillater meg å legge ut et lite utdrag fra tilbakemeldingen jeg fikk:
Syns dette er ganske bra respons jeg![]()
Det eneste du må gjøre er vist å bygge opp spenningen før du slipper den løs... Men hva vet jeg
Men herre gud, Imponerendes, nå har du grunn til å være stolt
Som vann til tørst strupe