Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ceres wrote:Du var delaktig i diskusjonen.
Ohyes. Alltid gøy å fyre opp undrer andres luftslott. Tenk så fint smell når dei sprekker! :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Ok, nå har jeg et giga problem. har blitt kjent med en gutt på vg. kjempehyggelig. Trodde han også bare var intresert i vennskap. Men så har han sagt til ei venninne av meg at han liker meg. Og han begyner å bli ganske pågående. ikke fysisk. bare sier hyggelige ting. Men jeg er ikke intresert. Og for dere som er kjappe i hode regning så er han 4 år eldre enn meg :shock: .
Hvordan kan jeg håntere en slik sak?
Som vann til tørst strupe
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jeg er kjapp i hoderegning, men klarer desverre ikke å regne uten tall.

Nuvel, hvordan du håndterer det... Enten prøver du å unngå'n, eller så knuser du hjertet på'n.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Nettopp. Og har vist ent med å knuse hjerte på'n. Jeg har sagt til venninna mi at jeg ikke er intresert på den måten, og hu har fortalt det videre.

Har pratet med ham etterpå, og han var på gråten.

Men han prater da med meg ennå.

Men hva mener dere om aldersforskjeller?
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Litt stor aldersforskjell til den perioden av livet kanskje, men etter hvert blir det vel mer normalt, feks mamma og pappa har åtte år i aldersforskjell...

Stakkars gutt, veldig følsom?
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Gutter som griner når de ikke får viljen sin, er ikke noe å spare på, aldri snakk med pysa igjen.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Kjetil wrote:Gutter som griner når de ikke får viljen sin, er ikke noe å spare på, aldri snakk med pysa igjen.
:lol:

Aldersforskjellar har mykje å seie før du er 23-24år. Virkar hvertfall som om ingen bryr seg så når paret er over det.
Er fyrst når ein nærmar seg 10 år forskjell at det blir rart.
Men skal ikkje seie så stort eg, sidan eg å dama berre har 3 år mellom oss.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Haha, enig med Kjetil. Antar at han er 20 år dermed skal du bare droppe han, blir litt mye når du er rundt 16. Ikke det at det er helt uvanlig med slike aldersforskjeller i den alderen.

Annet problem, kan jenta være eldre enn gutten?
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Lilla My
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Lilla My »

Ashaman wrote: Aldersforskjellar har mykje å seie før du er 23-24år.
Hvorfor egentlig 23-24 ? Jeg ville sagt over 20 år.
:lol: Eheh, jeg er nesten ett år eldre enn kjæresten min (jeg blir 23). Det er ikke lenge vi er sammen så kan jeg ikke si noe om det... Vi får se om det gjør en forskjell ;)

Åh, og for å fortelle litt mer livet mitt :p : han bor 350 km ifra meg og det er VELDIIIIIG langt ! :(
"Si vous trouvez un être humain dans la foule, suivez-le..."
http://bizarreland.over-blog.com
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Hvis han griner ungår du han helt og holdent. Slipper du han inn, vet du ikke ordet før han har sippa seg ned i dynene dine.

Wolfbrother wrote:
Ikke mye eldre. Hadde en kompis på 17 som gikk ut med ei som var 21. det var bare rart å se på. Av en eller annen grunn virker det bare feil når aldersgapet er denn veien.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Lilla My wrote:
Ashaman wrote: Aldersforskjellar har mykje å seie før du er 23-24år.
Hvorfor egentlig 23-24 ? Jeg ville sagt over 20 år.
Joda, når den yngste i paret er over 20 så har det ikkje så mykje å seie, men fortsatt litt. Virkar iallefall slik nokon stadar.
Lilla My wrote:Åh, og for å fortelle litt mer livet mitt :p : han bor 350 km ifra meg og det er VELDIIIIIG langt ! :(
Hehe, eg skjønnar korleis du har det. Kjærasten min bur 1050 km frå meg, og det er neeesten for langt... :x
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Ashaman wrote:
Hehe, eg skjønnar korleis du har det. Kjærasten min bur 1050 km frå meg, og det er neeesten for langt... :x

Så du kunne ha hatt henne enda lengre unna uten at det hadde gjort noe?
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Nei, det er nesten for langt til å halda ut. Hadde aldri blitt saman med nokon nord for Bodø, då måtte ho vore verkeleg spesiell, og hatt mange turar sørover. Er derfor eg er sammen med ho eg er no då, fordi ho verkeleg er spesiell. :wink:
- Davram Bashere
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Gutter som griner når de ikke får viljen sin, er ikke noe å spare på, aldri snakk med pysa igjen.
Takk for tipsene.
han gråt ikke, det var over telefon, så bare hørte at han var nær ved å gråte. dessuten vet ikke han at jeg vet.

Det hjelper mye.

Men hvordan bryter man kontakten med en man egentlig er ganske god venn med?

Syns egentlig ikke det er så merkelig at gutten er yngst. Ok, kanskje i vår alder. Men at en 25 år gammel gutt og en 26 år gammel jente er sammen er helt greit. Så lenge de/dere to trives med det ser jeg ikke problemet.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Om du vil bryte kontakten er det vel ikke så vanskelig, la vær å ta kontakt, og ikke svar når han prøver. Siden han er 4 år eldre, går dere vel neppe på samme skole heller.
Post Reply