Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Såg han på MSN i helga og fekk ei tekstmelding i dag, så han leve i alle fall. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Han er mindre online enn før, og når han er dropper han forum fordi det er så mange tråder å oppdatere seg på at han utset det til ein dag han har forferdeleg god tid. Or so I assume.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Pedron Naill
- Hengiven

hvor er det??Kjetil wrote:Han vandrer vel rundt på dragvols platonsike idehimmel tenker jeg.
uansett, det hadde vert fint om terja kom da han er den som skriver mest og holder ordentlig liv i dette stedet
(på en måte)
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Staden der i følgje Platon dei ekte, perfekte tingene eksisterar som idèar, alt som ein ser her på jorda er kun avspeglingar og skuggebilete.Pedron Naill wrote:hvor er det??Kjetil wrote:Han vandrer vel rundt på dragvols platonsike idehimmel tenker jeg.
-
Pedron Naill
- Hengiven

ååå jaa... det har jeg hørt om på skolen men deter så lengesiden at det hadde jeg nesten glemt helt. 
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Jah, då blir eg borte i 2-3 veker. Held på å flytte, samtidig som eg søv borte på annlegg i vekene. Får ikkje nett før om minimum 2 veker, og skal på ferie nordover etter det, så blir ikkje mykje tid til world wide web.
Blir spennande å sjå om det har kome nokre nyhende innan den tid.
Blir spennande å sjå om det har kome nokre nyhende innan den tid.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Pedron Naill
- Hengiven

"Er kvardagen grå og ganske kjedeleg? Skyt ein elg!"Pedron Naill wrote: elgjakt høres kjekt ut... skulle prøvde det en gang.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
They are løvely you nøw. And døn't førget the wønderful teleføne system!
Elgjakta er spesielle greier. To uker hver høst stopper nesten all aktivitet opp i distriktene for at voksne menn skal ligge under grantre og skyte intetanende planteetere. Men for all del, lykke til! Det finnes verre ting å kaste bort tida på...
...som briggske logaritmer...
Elgjakta er spesielle greier. To uker hver høst stopper nesten all aktivitet opp i distriktene for at voksne menn skal ligge under grantre og skyte intetanende planteetere. Men for all del, lykke til! Det finnes verre ting å kaste bort tida på...
...som briggske logaritmer...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov