TWoT quiz-tråd - Plottavsløringar i spoiler.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Kanskje ikke så lett å finne:)
Someone asked RJ about the 'gars, and mentioned that he'd seen theories that Lanfear was one of the 'gars. I was expecting a RAFO, but RJ gave the guy a disgusted look, and said that "No, Osan'gar and Aran'gar are Aginor and Balthamel." The guy said, "You're confirming this, and not hinting about it?" RJ replied (I'm paraphrasing here), "I'm confirming. After all, it's pretty obvious in the books that it's those two. After all, that's what Aginor thought was so funny; Balthamel, the lecher, was stuck in a female body.
-
Pedron Naill
- Hengiven

da tar jeg meg den frihet. 
hva står på banneret til matts ''bande''(:P) og hva betyr det?
hva står på banneret til matts ''bande''(:P) og hva betyr det?
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
-
Pedron Naill
- Hengiven

Jeg bare stiller et nytt et jeg.
Hvem er det som har lurt døden allerede, som liker å skryte av det, tror han vil fortsette å lure døden, og som ofte drikker for mye?
Hvem er det som har lurt døden allerede, som liker å skryte av det, tror han vil fortsette å lure døden, og som ofte drikker for mye?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter