"Spar våre rovdyr. Sylt et ekorn!"Loki wrote:"Er kvardagen grå og ganske kjedeleg? Skyt ein elg!"Pedron Naill wrote: elgjakt høres kjekt ut... skulle prøvde det en gang.
Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Tusen takk! Får me ha vår meining om andre ting òg, eller bør me sjekke med deg fyrst?Ashan'Sei wrote:Ja Ja, alle får ha sin mening om jakten,
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Men ikke for min del. Heretter skal dere sjekke alle synspunkter med meg før dere mener noe
Teller det å kjede noen i hjel som å drepe? Jeg aner ikke hva en briggisk logaritme er, men det høres kjedelig ut, selv for meg.
Stine wrote:nja. briggske logaritmer har aldri drept noen. så vidt jeg vet.Lothair Mantelar wrote: Det finnes verre ting å kaste bort tida på...
...som briggske logaritmer...
Teller det å kjede noen i hjel som å drepe? Jeg aner ikke hva en briggisk logaritme er, men det høres kjedelig ut, selv for meg.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Når ble elgen et rovdyr?davram bashere wrote:"Spar våre rovdyr. Sylt et ekorn!"Loki wrote:"Er kvardagen grå og ganske kjedeleg? Skyt ein elg!"Pedron Naill wrote: elgjakt høres kjekt ut... skulle prøvde det en gang.
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv 
Når den byrja ete kjøt.ninin wrote:Når ble elgen et rovdyr?davram bashere wrote:"Spar våre rovdyr. Sylt et ekorn!"Loki wrote: "Er kvardagen grå og ganske kjedeleg? Skyt ein elg!"
Åpenbart.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Spar vår spam; sylt ein moderator!Sauegjeteren wrote:Holder med spamminga nå. Lite plusspoeng for humor, dog.
*oppviglersk*
-
davram bashere
- Sitter

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Fjerde; derimot, åhåhåhå!stefan_hoy wrote:Drit i mer sitering nå. Er ikke like morsomt 3. gangen.
-
davram bashere
- Sitter