OD
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Sitter
- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
OD
Hei og hopp! Nå er det under en måned til OD dagen. Lurte på hvilke tanker folk gjør seg om årets prosjekt, "Varmt i nord - katastrofe i sør." For mer info om prosjektet, titt innomwww.od.no
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
- Den Fortapte
OD betydde å dra heim og støvsuge huset og lage middag til foreldrene kom heim i staden for å dra på skulen ein dag, det. Fine greier.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Sitter på styret for det på skolen min i år. Skal gå rundt og informere alle om hva de skal gjøre, når, og til hvilken sak.Loki wrote:OD betydde å dra heim og støvsuge huset og lage middag til foreldrene kom heim i staden for å dra på skulen ein dag, det. Fine greier.

Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv 

Helt enig. Så selv har jeg fortsatt et anstrengt forhold til OD. Samme med SAIH.Kjetil wrote:Var aldri begeistret for OD, veldedighet burde være frivillig. Når det blir påtvunget skaper det et dårlig forhold til det.
A Memory of Light - memoryoflight.com
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Den eneste infoen vi har fått på OD er at det er to uker etter høstferien (vår høstferie begynner neste uke) og det er det. I fjor tok jeg på meg en ekstravakt der jeg jobber til vanlig, men i år er jeg lat nok til å bare ta meg fri og betale "gebyret". Selve prosjektet bryr meg midt i der jeg ikke kan klø meg.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Jepp, heilt einig.Kjetil wrote:Var aldri begeistret for OD, veldedighet burde være frivillig. Når det blir påtvunget skaper det et dårlig forhold til det.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
- Sitter
- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
OD er frivillig. De kan ikke tvinge dere til å jobbe. Bare si at dere ikke skal jobbe, så må de lage et faglig opplegg for dere.Kjetil wrote:Var aldri begeistret for OD, veldedighet burde være frivillig. Når det blir påtvunget skaper det et dårlig forhold til det.
Hvilken skole og hvem er deres HK kontakt?ninin wrote: Sitter på styret for det på skolen min i år. Skal gå rundt og informere alle om hva de skal gjøre, når, og til hvilken sak.
Nei hvorfor engasjere seg når man kan være lykkelig som lat!Lothair Mantelar wrote:Den eneste infoen vi har fått på OD er at det er to uker etter høstferien (vår høstferie begynner neste uke) og det er det. I fjor tok jeg på meg en ekstravakt der jeg jobber til vanlig, men i år er jeg lat nok til å bare ta meg fri og betale "gebyret". Selve prosjektet bryr meg midt i der jeg ikke kan klø meg.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
- Sauegjeter
-
- Sitter
Det kommer vel under Internasjonal Uke (IU.) IU er mellom 15 og 24 oktober, og hvis dere lurer så er det bare å gå inn på www.od.no
-
- Sauegjeter
Det vart eg aldri informert om. Ergo var det ikkje frivillig, uavhengig av kva reglane tilseier.davram bashere wrote:OD er frivillig. De kan ikke tvinge dere til å jobbe. Bare si at dere ikke skal jobbe, så må de lage et faglig opplegg for dere.Kjetil wrote:Var aldri begeistret for OD, veldedighet burde være frivillig. Når det blir påtvunget skaper det et dårlig forhold til det.
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Alle lærerne på min VGS drar til Spania den uken, så jeg tviler på om de gidder akkurat det.davram bashere wrote:OD er frivillig. De kan ikke tvinge dere til å jobbe. Bare si at dere ikke skal jobbe, så må de lage et faglig opplegg for dere.Kjetil wrote:Var aldri begeistret for OD, veldedighet burde være frivillig. Når det blir påtvunget skaper det et dårlig forhold til det.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Det er jeg faktisk ikke sikker på. Skolen er Mysen videregående. Faktisk så lurer jeg på om OD er bare et navn som henger igjen, for pengene går jo direkte til SOS-barnebyer. Rettere sagt, fotballens barneby i Zambia.Davram Bashere wrote:Hvilken skole og hvem er deres HK kontakt?ninin wrote: Sitter på styret for det på skolen min i år. Skal gå rundt og informere alle om hva de skal gjøre, når, og til hvilken sak.

Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv