Meinte at den nesten er utdanka fordi den aldri blir like bra som dei to andre. Er nesten så ein kan droppe å sjå Supermacy og sjå Ultimatum istaden. Om det ikkje hadde vore for eit par småting ein burde ha fått med seg der då.Terje wrote:...Ashaman wrote:... danka nesten ut Supermacy.
Men Supremacy var jo middelmådig...
Kinotråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Om eg og Terje går an å dømme etter så vil du tykkje den er ok om du har lese boka, og at den er veldig bra om du ikkje har lese den.Lothair Mantelar wrote:Og neste helg skal jeg på "Stardust". Du og du hvor jeg gleder
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Tja, "synes den var ok" er en underdrivelse. Den var utvilsomt bra. Det var bare det at den kunne vært bedre...

Ja, selvmord har en tendens til å være litt av en nedtur.Lothair Mantelar wrote:For å være litte grann on-topic så kan jeg si at jeg var på en film som heter "Control" da jeg var i London. Det var et livsportrett av Joy Divisions vokalist, Ian Curtis og den var djevelskt godt laget. Selve slutten var jeg litt misfornøyd med, men ellers er det ingen ting å trekke på denne svart-hvite genistreken.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg så "Stardust" i går kveld og synes den var veldig god. Sjekk bloggen for full anmeldelse, men sånn rent karaktermessig ligger den mellom 7,5 / 10 til 8,5 / 10.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Og nærmare 8,5 enn 7,5, spør du meg. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Siri Sedai
- Den Eldste

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Ja det er det.Tina wrote:om det er, som tittelen tilsier, en film basert på boka Det Gylne kompasset av Phillip Pullman så JA... elsker bokserien, så håper de klarer å filmatisere den bra
Fint det er andre som gleder seg
Beowulf på Søndag, dårlig film, ampefales ikke i det hele tatt. Ingen poenger og det virket som de prøvde å kospondere for en dårlig film uten inhold ved å la de animerte figurene være mye nakne. tja karakter, er ikke helt inne i det men max 3/10
Som vann til tørst strupe
-
Siri Sedai
- Den Eldste

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg likte Beowulf, og jeg så den i vanlig 2D. Jeg har til og med skrevet en anmeldelse av den på bloggen min.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov