Reiser bort, kommer igjen

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Vel, vel. Då var eg tilbakars då. Om enn på ein mellombels løysning. Men er i alle fall på nett.

Treng vel litt tid til å få med meg alt, sidan eg var dum nok til å logge på ei gong for å sjekke PM, og mista då oversikten over kva som eg har lese av innlegg og ikkje.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Jepp, ekstremt irriterende, det der. Har skjedd flere ganger med meg også. Og det finnes jo forumtyper der sånt ikke skjer, der du faktisk må åpne en tråd for at den skal miste ulest-tagger, hvilket gjør det hele ekstra plagsomt...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Finns forum der ein kan barre trykke på ikonet som seier ulest, også blir den ''lest.'' Det er veldig kjekkt, så slepp ein å lese det ein ikkje vil lese, og kan alltid finne att det ein ikkje har lese.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ninin
Hengiven
Hengiven

Post by Ninin »

Ashaman wrote:Finns forum der ein kan barre trykke på ikonet som seier ulest, også blir den ''lest.'' Det er veldig kjekkt, så slepp ein å lese det ein ikkje vil lese, og kan alltid finne att det ein ikkje har lese.
Tror ikke det er på phpbb-forum.
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv :D
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

for dei som lurte. har vert borte sidenn fredag ettermiddag og kom hjem rund 14:00 idag :P så vet vi det :lol:
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

Hvis jeg forsvinner for en stund. vil det være fordi jeg ikke har data.

Det er litt krig her i Næringsparken, så det er umulig jeg mister tilgangen til dataen, og det vil ta meg en stund å kjøpe egen.

Men om det skjer så kommer jeg tilbake!
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Siri Sedai wrote: Det er litt krig her i Næringsparken, så det er umulig jeg mister tilgangen til dataen, og det vil ta meg en stund å kjøpe egen.
Hvis det er umulig, så har vi vel ingen ting å frykte?
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

He he, er her ennå! Beklager trykkleifen!

Dataen er ikke blitt fjerna i dag. Så vil det vise seg.

Det som skjedde var at jeg fløy på (verbalt) de som skal ta fra meg lokalene. Det likte ikke næringsjefen som kom og skjelte meg ut.

Så jeg kvitterte :twisted: :twisted: :twisted: med å fjerne maleriene fra møtesalen, slik at møteplagerne fikk det litt mindre trivelig. De har nemlig hatt møte her i hele dag.

Så regner med at sjefen kommer til å svare med å fjerne dataen. :evil:

Som dere skjønner har jeg det festlig for tiden.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Men det er fint du biter fra deg da, og sier ifra.
Som vann til tørst strupe
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

......så til Fredag, skal de ha julelunch( uttales fyllekalas) her. He-He, da ryker malerien i spisesalen også :twisted: :twisted:
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Ikke noe julekos på dem nei.

Men uansett er det vel litt lurt å fjerne maleriene hvis det er mye fyll, ( Nå vet ikke jeg hvor mye voksne folk tar av i fylla da men.) det hadde vert sørgelig synd vis noen av maleriene ble ødelagt.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

Ja, jeg har en god unnskyldning!

Tidligere år har jeg vært med selv og passet på, men denne gangen er jeg ikke her.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Huff, de kan da ikke forlange at du er barnevakt for dem heller da!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

:lol: :lol:
Regner med at det verste som skjer når de ikke har barnevakt, er at de røyker så brannalarmen går. :lol: :lol:
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

He he. God å høre at folk blir eldre med åra, at de roer seg ned litt :)
Post Reply