WOT malerier på Outland

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

WOT malerier på Outland

Post by Siri Sedai »

Har fått stille ut 3 av WOT maleriene mine på Outland Kristiansand.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

stilig! 8) *thumbs up*

kan du komme med dem her på forumet? siden jeg ikke gidder dra helt til kristiansand bare for å se på tegninger.(uansett hvor fine de må være)

men hva har malt da, i serien liksom...?
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

Jeg har malt et motiv med tittelen Callandor (fra krypten), Moiraine og Bergithe Sølvbue. Det er store oljemaleri.

Callandor var for stor (130*130) til å få inn i bilen, og prøvde å få det på taket. Det blåste av og ble liggende som et åttetall. Så litt svart på situasjonen da jeg sto i mørket seint i går kveld/natt, på asfalten langs riksveien her og plukket lerretet av blindrammen. Heldigvis overlevde det. Det var bare blindrammen som hadde fått et par knekk. Klarte å mikke det til igjen.

Bergithe har jeg malt i flere versjoner. Et henger i Stavanger. Har en miniutstilling der og, men ikke Fantasyrelatert. Det er i en forretning som selger "småting" til interiør, samt brukskunst. Sjarm og Sjel, Søregata.
Så der har jeg hengt opp mest "pynt".

Callandor hadde jeg lagt ut på siden her i fjor, men nå er det malt delvis om, og jeg har ikke noe foto.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Skal ta turen innom når jeg kommer hjem til jul :)
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

Er redd de ikke blir hengende så lenge. Jeg har knabbet veggen som delvis tilhører frisøren ved siden, så foreløpig har vi blitt enig om 14 dager. Men Callandor blir kanskje hengende litt lenger da det henger på Outland sin del.

Ellers blir de vel utstilt på Vennesla igjen.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Ah, uflaks :/
Ninin
Hengiven
Hengiven

Post by Ninin »

Er ikke mulig å få sett disse bildene her på forumet eller lignende? Jeg har liksom ikke tenkt meg til Kristiansund de nærmeste årene :lol:
mareiney
Hengiven
Hengiven

Post by mareiney »

Jeg vil å se bildene:) Har du lagt dem ut et sted?
*jah..
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

mareiney wrote:Jeg vil å se bildene:) Har du lagt dem ut et sted?
*mobb,mobb,mobb* jeg har sett dem :) de er VELDIIIIIIIIIIG fine8)
det er ikke tull eller ironi eller sarkasme heller, det er det fine ved det :wink:

hun får bestemme selv hva hun syns skal legges ut på nettet men, for min del så e jo det flott, så får noen andre enn bare meg se dem XD
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

Image

Her vises Moiraine bildet og Callandor litt bedre.

Image
Last edited by Siri Sedai on Mon Nov 19, 2007 18:26, edited 1 time in total.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Det der kunne jeg apsolutt hatt hengene på rommet mitt, du har en god farge sans. Liker varmen i fargene :D
Som vann til tørst strupe
Post Reply