Vet ikke helt hvor jeg skulle poste dette eller om jeg skulle sende det på sånn privat mail. Men tokk det her.
Jeg skal få data ansvarlig på skolen til å restarte maskinen min. Slette alt, og innstalere alt på nytt. Jeg vil da bestemme mer over min egen maskin. Hva vil da sje i forbindelse med Cookiene?
Litt dumt vis alt jeg har posta blir borte eller?
Er det noen som eventuelt kan forklare meg hva Cookies er? Har ikke skjønt det ordentlig
Kjempe fint, burde ha klart å lete fram det selv
Så takk for hjelpen nok en gang.
Men da får jeg vel spørre mer
Hvil nettsidene slutte å identifisere meg vis jeg ikke har dise kapselene på datamaskinen min, for de vil jo bli sletta de også. Eller er dette noe som kun brukes i på logginga?
Egentlig burde det jo gå greit kanskje, siden jeg har restarta maskina mange ganger før. Og har jo kunne bruke andre bruker, bare at jeg først nå fant ut at det var coocier på de sidene...
Hvis du sletter cookiesene må du antakeligvis logge deg på manuelt neste gang du kommer til forumet. Det er i alle fall alt som skjer når jeg sletter sånt...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Du finner Internet Options under Tools sammen med File, Edit, View, History, Bookmarks og Help øverst på hvilken som helst internet side, f.eks den du har oppe når du leser dette.
Under Tools finner du Privacy, og der finner du Cookies og valget om å fjerne dem.
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Du kan også fjerne cookies fra spesielle sider (noooo! it's a sin!) ved å trykke ctrl+shift+delete. Kjekt å kunne.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov