"Lommemannen" tatt

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

"Lommemannen" tatt

Post by Asphyxiate »

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/11/523582.html

Endelig så skal mannen som går under kallenavnet "lommemannen" være pågrepet. Han her har skapt liv og røre, av den negative art, de siste årene, og jeg må si at det var overaskende å høre dette om morgenen idag, siden Aftenposten hadde en artikkel om at polititiet var nære en pågripelse (leste bare på forsiden, ikke selve artikkelen) i dag.
Ekstra "fint" var det å se ham pågrepet siden han hadde også vært i min hjemby en periode og flere "overgripelses"-episoder skal være anmeldt.
Manbearpig
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Det er kjempeflott at han endelig er tatt, tenk at han har holdt på så lenge.
Men jeg må si at jeg reagerer nesten like sterkt på dette:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lomm ... tid=508481
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Staff, selvfølgelig. Han må være en av Norges største drittsekker.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Mizu
Hengiven
Hengiven

Post by Mizu »

Det er jobben hans å si det da...
Men jeg er enig i at det er feil, og jeg er veldig glad for at "lommemannen" er tatt.
Sammael
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Sammael »

Staff og hans uttalelser... lurer på om han har et desperat behov for oppmerksomhet, eller om han faktisk mener alle de utspillene han kommer med.

Lommemannen har vel "turnert" over nesten hele landet gjennom hans tvilsomme fortid. Mener de viste et kart over alle stedene han visstnok skal ha drevet på, og at det var prikker strødd over Norge.

Suksessrik forretningsmann om dagen, pervers sedelighetsforbryter om natten. Disturbing. Godt at han endelig er tatt, han kommer nok til å få gjennomgå i fengselet.
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:

Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Sammael wrote: Lommemannen har vel "turnert" over nesten hele landet gjennom hans tvilsomme fortid. Mener de viste et kart over alle stedene han visstnok skal ha drevet på, og at det var prikker strødd over Norge.

Nja.. Han har vel mest oppholdt seg sør i Norge. Tror ikke han har vært her oppe i Nordland, men man vet jo aldri.

Sammael wrote: Suksessrik forretningsmann om dagen, pervers sedelighetsforbryter om natten.
Høres nesten ut som en av Øverlis syke, syke, superhelter.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Tina
Trollok
Trollok

Post by Tina »

Ifølge kartet på VG er de i Trondheim lengst nord
Post Reply