Kinotråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Har siden sist sett:
Det gylne kompasset: Likte filmen. Nå er det et par år siden jeg leste bøkene, så hadde derfor glemt detaljene som er annerledes i filmen. Synes nesten filmen var bedre enn jeg husker boka.
Arn: Storslått vakker film. Har fått med meg at dette og er en bok, men den har jeg ikke lest.
National Tresure: Dette er bare herlig moro!
Det gylne kompasset: Likte filmen. Nå er det et par år siden jeg leste bøkene, så hadde derfor glemt detaljene som er annerledes i filmen. Synes nesten filmen var bedre enn jeg husker boka.
Arn: Storslått vakker film. Har fått med meg at dette og er en bok, men den har jeg ikke lest.
National Tresure: Dette er bare herlig moro!
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Såklart, det ligg då egentleg i tittelen...
Men eg må sei at einaren var langt betre, sjølv om toeren var underhaldende nok.
Men eg må sei at einaren var langt betre, sjølv om toeren var underhaldende nok.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Siri Sedai
- Den Eldste

De første Predator filmene er bedre enn AvP. Har ikke sett den nye enda, men antar at det går i mye det samme som forgjengeren når det gjelder stil og stemning.
Husker det var skikkelig magisk da jeg som liten kid så Predator I for første gang, uten noen som helst peiling på handlingen. Synes fortsatt den er veldig bra, men var spesielt magisk første gang.
Ville ikke hørt for mye på kritikerene, da de bare gir utrykk for personlig smak som ikke nødvendigvis står i samsvar med din egen.
Husker det var skikkelig magisk da jeg som liten kid så Predator I for første gang, uten noen som helst peiling på handlingen. Synes fortsatt den er veldig bra, men var spesielt magisk første gang.
Ville ikke hørt for mye på kritikerene, da de bare gir utrykk for personlig smak som ikke nødvendigvis står i samsvar med din egen.
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Enchanted var herleg. Simpelthen. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Mierin Eronaile
- Sitter