Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Aha! La ikke merke til at du skrev det!Shallis wrote: Som jeg sa i posten overDen ble byttet om til en Outland. Vet ikke hvorfor?
Men jeg skal få en sand-forehead protector til bursdagen min (som tilfeldigvis er fredag 25 januar.) av bestekompisen min
Gratulerer med bursdagen som kommer
Ser det på anime'nMizu wrote:Aha! La ikke merke til at du skrev det!Shallis wrote: Som jeg sa i posten overDen ble byttet om til en Outland. Vet ikke hvorfor?
Men jeg skal få en sand-forehead protector til bursdagen min (som tilfeldigvis er fredag 25 januar.) av bestekompisen min![]()
Gratulerer med bursdagen som kommerLeser du Naruto eller ser du på Anime'n?
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Han onde var prins Phopos.Tina wrote:nye kule? datra til musikkfyren?Mierin Eronaile wrote:Witch-diskusjonen:
Jeg husker ikke helt hvor langt jeg leste, men var en god stund etter hun nye kule ble med... hvis du husker det...! Har ikke bladd i dem på lenge! I hvert fall nye orakler også..
nye orakler var vell pga at han som var trekte seg, også tok en eller anna "ond" fyr over. men de fikk avsatt han... hvis ikke jeg er helt på viddene da O_o
- jepp hun het orube.Orube eller noe het hun!
- joa, er jente serie. men finnes flere gutter som leser det også. men det er nok ikke noe poeng å starte med å lese det nå. konseptet begyner å bli litt strekt.Er Witch en utrolig jentete serie, eller har jeg tatt feil? Så vidt jeg vet, så har jeg ikke det til nå...
Men ingen av dere har lest de siste sagaene med Rangulangene og sånt?
Og hvilken saga synes dere var best? Personlig er synes jeg selvfølgelig den første er best, og så er det jo antarkta da.
Som vann til tørst strupe
Da skal jeg ikke spoile hva som skjer. Du har sett siste episode eller?Shallis wrote:Ser det på anime'nMizu wrote:Aha! La ikke merke til at du skrev det!Shallis wrote: Som jeg sa i posten overDen ble byttet om til en Outland. Vet ikke hvorfor?
Men jeg skal få en sand-forehead protector til bursdagen min (som tilfeldigvis er fredag 25 januar.) av bestekompisen min![]()
Gratulerer med bursdagen som kommerLeser du Naruto eller ser du på Anime'n?
Moro
Jeg leser, men jeg har sett de fleste episodene også.
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Jeg husker ikke hva de heter de forskjellige.. åh. Må friske opp litt i minnene snart. Liker den første best uansett. Likte litt den med narsissa og de folka der! Den var kulSisnera wrote:Han onde var prins Phopos.Tina wrote:nye kule? datra til musikkfyren?Mierin Eronaile wrote:Witch-diskusjonen:
Jeg husker ikke helt hvor langt jeg leste, men var en god stund etter hun nye kule ble med... hvis du husker det...! Har ikke bladd i dem på lenge! I hvert fall nye orakler også..
nye orakler var vell pga at han som var trekte seg, også tok en eller anna "ond" fyr over. men de fikk avsatt han... hvis ikke jeg er helt på viddene da O_o
- jepp hun het orube.Orube eller noe het hun!
- joa, er jente serie. men finnes flere gutter som leser det også. men det er nok ikke noe poeng å starte med å lese det nå. konseptet begyner å bli litt strekt.Er Witch en utrolig jentete serie, eller har jeg tatt feil? Så vidt jeg vet, så har jeg ikke det til nå...
Men ingen av dere har lest de siste sagaene med Rangulangene og sånt?
Og hvilken saga synes dere var best? Personlig er synes jeg selvfølgelig den første er best, og så er det jo antarkta da.
Det nye orakelet.. mener de.. Var det ikke bestemoren til hay lin, og han som phobos ga seg ut for?
lolzi
Jo, men det "slemme" oraklet var phopos. Og det var Yan lin, Eldorado og himlis(er ikke helt sikker på stavemåttene) som ble orakler.
Synes ikke den med Nerissa var så god jeg... Ble liksom litt det samme som forrige gang, også er det så mye som skjedde da som ikke stemmer med de senere episodene. f.eks sier oraklet når de får inn orube at vokterne alltid skal være fem. vel de gammle vokterne var til slutt bare tre. Men selvfølgelig kan man også si at det er episodene som følger som ikkee klarer å følge opp.
Også fikk du med deg hva Cassidy sa? Helt på slutten av møtet mellom henne og Will " Vi møtes igjen." Det har ennå ikke skjedd! Derfor jeg sparer på bladene ennå, fordi jeg har lyst til å lese det.
Synes ikke den med Nerissa var så god jeg... Ble liksom litt det samme som forrige gang, også er det så mye som skjedde da som ikke stemmer med de senere episodene. f.eks sier oraklet når de får inn orube at vokterne alltid skal være fem. vel de gammle vokterne var til slutt bare tre. Men selvfølgelig kan man også si at det er episodene som følger som ikkee klarer å følge opp.
Også fikk du med deg hva Cassidy sa? Helt på slutten av møtet mellom henne og Will " Vi møtes igjen." Det har ennå ikke skjedd! Derfor jeg sparer på bladene ennå, fordi jeg har lyst til å lese det.
-
Mierin Eronaile
- Sitter

er jo gøy ja. men skrekelig dyrt. et blad koster nå rundt 45kr og de sender kun et kapittel av gang i motsetning til to som de gjorde før. resten av bladet er fylt med dil dal. blant annet amatør sagaer hvor lælingene deres får prøvd seg og sånt. skikkelig unødvendig synes jeg da.
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter