Navn: Brynhild (H-en skal uttales, men d-en er stum!!!!!)
Bosted: En stasjonsby (dvs bygd) på Jæren, ca 5 mil utenfor Stavanger
Driver med: Går VK2 allmenn, med SKB, ENGA og SPC (dvs politisk samfunnskunnskap, litterær engelsk og spansk c-språk). Dumpa meida for det var gørr. Jobber litt på frukta i Obs, men tror ikke det varer så veldig mye lenger

Meg har fått advarsel. Fkummelt.
Kort beskrivelse av utseende: 156 høy, briller, hverken stor eller lita sånn rent vektsmessig (men mer lita en stor), smålangt, brunt hår, babynese, og skummel føflekk på den ene armen, ser ut som jeg er alt annet enn nesten 18 (17(??) dager igjen!)
Favorittbøker: Snare (Kerr), Polgara the Sorceress (Eddings), Prisoner of Azkaban og Goblet of Fire (Rowling), LotR og co, The Deed of Paksenarrion (Moon), Sanger fra rom 22 (husker ikke forfatteren, utrolig fin ungdomsbok som jeg leser på ny hver sommer, og minnes når jeg gikk i niende klasse selv), til nå virker det som om Hitchhikers-bøkene kommer til å score høyt, WoT har jeg lest et kapittel av vel, holder meg unna det

Det får komme senere
Favorittfilmer: LotR, Edward Scissorhands, Les Miserables, CoS,
Hitchhikers, Charlie and the Chocolate Factory, Secret Garden, The Little Princess, Black Beauty, Potter and the Puppet Pal's Bothering Snape (and prequels), The Breakfast Club, Robin Hood, Finding Neverland, Løvenes Konge (på norsk), The Gladiator, King Arthur, osv i samme/lignende sjangre
Favorittmusikk: Kent, The Killers, blink, Kaizers Orchestra (må jo støtte de "lokale" kjendisene), Tom McRae, Sabeltann, Mew, Red Hot Chili Peppers, Span, Yellowcard, Seigmen, Robbie Williams, små doser Pink Floyd, Jimmy Eat World, Kaiser Chiefs, Green Day, Audioslave (!!!!), Di Derre, Postgirobygget, Foo Fighters, Harry and the Potters, Arctic Monkeys (oppdagte dem for to dager siden), og masse roligmusikk, som Damien Rice o.l.
På veggen: Plakater av: Middle Earth, Edward Scissorhands, The One Ring, masse kalenderbilder fra Lotr, bamsehylle (intet jenterom er komplett uten, det er nå min mening), og noen andre små LotR-plakater. Fine Elfwood-bilder på skapdøra. Og bilde fra Kristiansandsturen i 2004

Og klassebilder fra i fjor og forfjor.
Hobby: Sitte alene foran PCen på fredagskvelder når alle andre er på russekro og er 18 år, mens jeg må jobbe for dem tidlig lørdagsmorgen.
Tegneserier: Tommy og Tigern, Zits, Chasing the Sunset, Reservatet, Klovnen Tim eller hva han nå het, var i ikke dette Nemi-bladet men sist, kjempesøt med blomst i hatten *klemmeklovnen, Asterix, Pappa og Pestus, Utsi
TV: That 70s show, Friends, Judging Amy, Internatet, 7th Heaven